Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er 3,5 mnd og har akkurat klart å rulle seg fra rygg til mage:)han klarer ikke å rulle tilbake igjen enda da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er snuppa 3,5 Mnd gammel. Hun rullet 1. Gang fra rygg til mage når hun var 3 Mnd gammel. Hun er derimot ikke så glad i å ligge på magen,men ruller ikke fra mage til rygg enda.:)

Skrevet

Rullet fra rygg til mage tidligere denne uka, er 3 mnd. Men tror det var mest et uhell, at han ikke egentlig hadde kontroll over det selv. Ikek sett mye tegn til gjentakelse foreløpig i hvertfall. Stoebroren var 4 mnd da han greide det, synes jeg å huske.

Skrevet

4,5 mnd var min eldste da hun rullet fra rygg til mage for første gang, mens lillesøster på 4 mnd ikke har rullet enda (hun tipper fra mage til rygg, men det er neppe bevisst)

Skrevet

3,5 mnd var gutten min også :) Når han først hadde gjort det en gang så kunne han ikke ligge på ryggen mer uten at han rullet over på magen.

Skrevet

Hun var 2 mnd og 1 uke nøyaktig :)

Hun lå på saueskinnet sitt på krabbeteppet på gulvet, jeg så bort i et sekund, og når jeg så tilbake lå hun på magen :P Og etter det har hun blitt kjempeflink til å snu seg raskt! Noen ganger e det litt vanskelig fordi armen havner litt feil bare, men hun ligger ikke lenge før hun vipper rundt... 3.5 mnd gammel...

Skrevet

mini fant fort ut når han lå på maget at vist han slenger seg til siden kommer han rundt, men tok lang tid før han klarte å snu seg fra rygg til mage, han lå i ukesvis å bare kom til siden, men her forleden dag klarte han det endelig. Å hele han lyste av stolthet han 5mnd og 2 uker

Skrevet

Klarte det endelig? Gjennomsnittsalder for å rulle begge veier er 6 mnd, det vil si at det slett ikke er alle som klarer det ved den alderen heller.

Skrevet

Lillemor har rullet rygg-mage fra hun var 3mnd og 1 dag, altså supertidlig. Mage-rygg skjer litt tilfeldig, virker det som, men hun har blitt flinkere og flinkere nå som hun drar seg rundt. Hun er 7mnd.

Skrevet

Mini klarte å rulle fra rygg til mage på sin 4 mnd-dag for to uker sia. Ho har gjort det én gang :) Miste balansen og tippe fra mage til rygg har ho gjort fra ca. 2 mnd, men ho blir like overraska hver gang. Det er i hvertfall ikke bevisst!

Skrevet

Jeg tolker det sånn at "endelig" viser til det at han har prøvd lenge, ikke at han er sent ute :)

Skrevet

Lilleloppa rullet fra rygg til mage for første gang nå idag faktisk, ganske så nøyaktig 4 mnd gammel =)

Skrevet

Mage til rygg - fire måneder

Rygg til mage - seks, nesten sju måneder

Skrevet

Mage til rygg- to mnd

Rygg mage - dagen før han fyllte 4 mnd

Skrevet

det med at han endelig klarte det var selvfølgelig ikke for at jeg mente han var sent ut. Det var fordi han så lenge har lagt å slengt seg fra side til side men aldri klart å komme lengre enn at han lå på siden, å da ble han bare frustrert siden han ikke kom videre.

Jeg vet godt at det ikke er unormalt å ikke klare det i den alderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...