LilleKlompen Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Leste et sted (babyverden tror jeg) at eggløsningen som oftest skjer mellom kl 16 og 19. Hva tror dere om dette? Og, om det skulle være slik, når i forhold til dette ville dere hatt sex? Begynner å se etter alt som kan bidra til graviditet Er i 5 pp med min første, og synes det er lenge å være på pinebenken... (Kan ellers meddele at jeg ikke er hysterisk, bare kom over siden og lurer på hva dere andre tror.. )
Oktoberskatt Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Tror jeg og har lest det et sted. jeg ville kanskje hatt sex kvelden før eller på morgenen, for jeg har også lest et sted at det var størst sjanse hvis sædcellene allerede var i egglederen når eggløsningen fant sted:) eller hvis man er så heldig at man ikke er på jobb kan man jo gjøre det litt utpå dagen:p:D mange rare "fakta"
Babyønske �� Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Lh stigningen, hormonet som gjør at egget løsner, når som oftest toppen av stigningen på ettermiddag. Så eggløsningstesting kan gjerne gjøres mellom 16-19. Men egget løsner ikke før ca 12-36 timer etter denne stigningen, og deretter lever det i ca 24 timer. Så etter positiv eggløsningstest har man gjerne litt tid på seg... Les mer på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå