Gå til innhold

Noen fra Jessheim som venter rundt april-juni?

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte til Jessheim i mai, med mann og datter på 2 år. Har termin i midten av mai, og venter da en gutt:) siden både flytting og baby kommer på en gang hadde det vært veldig hyggelig å bli litt kjent med noen fra Jessheim nå, så kan vi kanskje treffes til våren/sommeren for trilling osv?:)

Jeg er forøvrig 28 år og bor i Oslo nå, jobber som sykepleier:)

Fortsetter under...

Så hyggelig!:) vi skal flytte til Skogmo, nye boliger under oppføring nå. Er selv ikke kjent i det hele tatt på Jessheim, så gleder meg til å bli kjent! Da er det jo supert å ta trilleturer rundt omkring:)

Hvordan trives dere på Jessheim selv da?

Vi flyttet i desember fra Skogmo til Nordby, og trives kjempe godt. :) Jeg er med på trilleturer, blir jo en veldig fin tid å gå masse turer på. :) regner med at vi blir hjemme stort sett hele sommerferien også og prøver å finne ut av den nye familiesjefen.

Jessheim er jo veldig barnevennlig da, så dere kommer sikkert til å stortrives dere også. :)

Annonse

Så godt å høre:) jeg håper og tror også vi blir og trives godt! Vi blir nok også hjemme hele sommerferien, for å bruke tiden til å komme på plass i huset og bli kjent. Det blir nok full rulle med nyfødt og 2-åring:)

Vi kan jo prøve å ha en tråd videre framover, så kan også flere fra Jessheim hive seg med underveis, så kan vi avtale å møtes etterhvert?

Veldig kjekt å ha noen å kunne spørre om alt jeg lurer på om Jessheim:)

Annonse

Supert at flere er med! Gleder meg til å bli kjent:) jeg setter gjerne opp et treff når jeg skal dit, ellers kommer jeg også gjerne en dag når det måtte passe. Kanskje et treff i løpet av mars en gang?

Hvor lenge har du bodd på Jessheim jossa1986? og trives du så langt?:)

Ja absolutt! Ser sånn fram til våren! Men er vel også masse flotte skiløyper der? Det gleder jeg meg til å teste ut:) har ikke gått noe på ski i vinter, da jeg ikke tør utfordre bekkenet. Har ganske vondt til tider.

Ser fram til å møte dere alle:)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...