Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg og sambo var til utredning like før jul, og fikk da vite at han har et svært lavt antall svømmere.. Dersom ikke noe har skjedd innen mai skal vi få hjelp. Vi er nå i 8 pp. og jeg har mistet helt troen på at vi kan bli gravide på egen hånd. Legen vi var til utredning hos mente at det ikke var umulig for oss å bli gravide selv, men at sjansene var svært små.. Jippi! Kunne de virkelig ikke finne noen svømmere som helst hos dere?

Hei!

Nei de fant ingenting :(

Men , dere har jo gode sjanser da, for han produserer jo vertfall, og kan "lage" deres eget barn.. Her er sjanser for sterilitet ganske stor tror jeg, vertfall det jeg tenker... Selv om jeg håper at det er lederne som er tette, slik at han produserer og vi kan ha prøverør... Da blir jeg vanvittig glad... Håper så mye på deres vegne at alt går veldig bra og at dere får til dette på den vanlige måten, spis sunt, trim og drikk vann... vitaminer og hostesaft skal få fart på svømmerne... Masse masse lykke til... *tvi tvi* :)

da blir det vel icsi paa dere etterhvert da ;)

da tar de ut egg fra kvinnen, og den ene sedcella som elver, og pefrukter egget med denne... det er fullt mulig!

skjønner godt du er frustrert!! ikke lett denne babylaginga.... er naa snart ferdog med mi9tt første prøverør...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...