Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet negativt me CB digital i dag.. på dag 64 i syklusen :(

Har nå gitt opp alt håp om graviditet denne pp å lurer på hva som skjer med kroppen min.. hadde siste mens 20 nov. hadde da hatt 2 normale sykluser siden pille slutt 16 sept...

Skulle egentlig ringe fastlegen før helga,men feiga ut.. syns problemet er for lite på en måte.. men jeg er også redd for hva hun evt. kan finne ut.. (hun er gynekolog så regner med hun undersøker meg fort)

Får bare bestille time på mandag,bedre å få vite om det er noe.

Måtte bare syte litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kroppen din er helt frisk , det tar bare tid før den stabiliserer seg. Jeg fikk plutselig mensen på dag 137 i syklusen min :D Ble så glad at jeg måtte ringe alle veninnen mine og fortelle den store nyheten :D Så fortvil ikke ;) det skjer når det er meningen ! håper på spire snart :D

Skrevet

Hmm..er ikke overbevisst.. ringt legen da,fikk time på torsdag.. håper på ul med det samme for å utelukke pcos f.eks. for jeg har symptomer på det.. kviser,litt "ekstra" hårvekst og KRAFTIG pms..i tillegg til litt ustabile sykluser da.

Er på dag 66 nå..ingen antydning til Tr iallefall..

Så bra hu endelig banka på hos deg da! Lykke til og håper det blir stabilt og klaffer snart :D

Skrevet

Hei på dei Noah + babyønske !

Hvordan går det med deg nå?

Jeg venter FORTSATT :o Kan ikke huske sist det gikk sååå lenge mellom to M. Dette begynne å bli veldig drøyt. Jeg er på dag 144... Dvs ca 4 1/2 mnd. Hva skjer i denne tullete kroppen aner jeg ikke... :(

Skrevet

Hei!

Jeg venter fortsatt er på dag 68.. men er veldig utålmodig jeg da,så har bestilt time hos fastlegen min som også er gynekolog,skal dit i morgen. Håper på litt oppklaring da...

Ser jo at du og flere har ventet myyyye lengre,men jeg føler jeg må ha svar,har hatt slike lange sykluser 3 ganger tidligere når jeg ikke gikk på p-pilla så syns det er litt unormalt ja :S

Har du vært hos lege/gyn eller?

Håper ting ordner seg for deg snart:)

Skrevet

Ja jeg er spent å se om tanta blir stabil nå fra og med neste måned :) håper det ! Dag 68 er jo ikke så ille, tenk på de som går opptil 200 dager uten mens, men skjønner du er frustrert. Håper du får UL så du får vite årsaken snart :) Eller at du plutselig sitter med spire :D

Skrevet

Ja,det blir spennende :) Krysser fingrene for deg!

Vet det ikke er lege,men vet jo ikke hvor lenge jeg må vente på den heller..ingen tegn på at tanta kommer hvertfall.. å om jeg har et problem som gjør at syklusene blir lange så vil jeg gjerne finne ut av det :)

Håper det klaffer for oss alle snart :-)

Skrevet

Da har jeg vært hos gyn. var som jeg fryktet.. jeg har pcos.. har mange cyster på eggstokkene,å bare en som slipper egg,derfor så uregelmessig mens.

Hun anbefalte varmt lavkarbo til å begynne med siden jeg er overvektig og har litt høyt blodtrykk.

Skal tilbake på kontroll+ ta blodprøver om 5 uker. Om jeg til da ikke har fått mens skulle vi diskutere metformin/hormobehandling.

Uff.. ble litt mye på en dag dette.. :-/

Skrevet

de fant blærer på eggstokkene mine , og de tok blodprøver for å sjekke om jeg har pco men de har ikke ringt så antar jeg er frisk :) skal tilbake for ny UL om 2 mnd :) men jeg begynte jo å blø forige torsdag og jeg blør enda :D så er vanelig mens jeg har fått tilbake :D jippi! Nå idag har det begynt å stikke skikkelig i magen så kanskje jeg er heldig å har eggløsning nå de nermeste dagene :) håper håper !

Kjipt at du skulle få en dårlig nyhet, men nå får du hvertfall hjelp hos legen istedenfor å gå rundt å ikke vite hvorfor mensen ikke kommer. :)

Skrevet

Ja,så du hadde vært til sjekk,får håpe du er heldig og at mensen blir regelmessig nå da og at det ikke er noe mere:-)

Er glad jeg dro til legen ja,er bedre å vite hva det er,da kan man gjøre mye med det selv..

Krysser fingrene for et fruktbart år for alle :-)

Skrevet

ja krysser også fingrene for at spira kommer snart :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...