Træægtrønder`n :) Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Det står vel egentlig i overskriften hva jeg lurer på,men altså: blir puppene større når babyen blir større hvis man fullammer? Jeg har en jente på snart 2 måneder og jeg regner med hun krever mer melk jo større hun blir. Jeg fullammer på en pupp og er derfor ganske skjev (en B og en C cup), og lurer derfor på om jeg kan forvente å bli enda mer skjev? Prøver å få legge henne til puppene hun ikke tar,men av en eller annen grunn får hun ikke til å suge av dette. Det kommer melk når jeg klemmer,men hun får ikke til å lage vakuum for å få ut melken virker det som.
blablablu Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 tror ikke mine har blitt større..merket det mest i begynnelsen men nå syns jeg de har gått tilbake litt og er ikke så sprengt.. min jente vil heller ikke ha ene brystet..hun bare hyler når jeg prøver å legge henne til på den siden..så jeg pumper noen ganger om dagen og så klarer jeg å få henne til å suge på den siden om natten når hun er kjempe trøtt og i ørska.. min datter har KISS syndrom, dvs en låsning i nakken og i ryggen, pluss hun har svake muskler på fremsiden av kroppen, det er grunnen til at hun ikke vil ta ene brystet mitt..hun får nå behandling for dette av både fysioterapaut og manuellterapaut, og de sier hun vil bli helt bra til slutt. kanskje du skal be helsesøster om en henvisning til fysio? for å få sjekket ut dette, evt kan du ta kontakt med manuellterapaut, begge deler er gratis..men fysio må du ha henvisning til. jeg merket at min datter hadde denne diagnosen pga hun hadde en favorittside, la alltid hode til ene siden, aldri til andre. Hun strekker hode voldsomt bakover, ligger i en C form når hun ligger på rygg, gnir hode mot underlaget, og hun sist men ikke minst hun ville ikke ta ene brystet..ofte blir de veldig flat i bakhode, og skjeve i hodeformen også. verdt å sjekke opp i, for jo tidligere de får behandling jo større sjangs for at de blir helt bra
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Hei du:) mine pupper har aldri blitt større selv om baby blir eldre. Synes de vare blir mindre og mindre jeg og lurer på om det er tomt. He he men snuppa svelger unna hun så er nok noe der:) jeg fullammer og hun er snart 4 Mnd gammel. Tror ikke forskjellen blir større hos deg enn det det er nå. De er som regel størst i begynnelsen synes jeg da:)
laroos Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg synes som hun over her at puppene bare ble mindre og mindre utover i ammeperioden! Gikk jevnt og trutt ned fra 80e til d og endte opp på 75 b (før graviditeten var jeg 75c...) etter 12 mnd...
millie+2klumper Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Du blir nok heller mindre og mindre ja;). Til du ikke har mer pupper igjen;) hehe. Når du er ferdig og amme vel og merke. gjelder vel ikke alle men. Gjelder desverre meg! Blir til to små skinnfiller. lekkert;)
laroos Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Ja, er spent på hvordan 'skinnfillene' mine blir seende ut etter denne omgangen ;-)
lykke74 med 3 små Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Begrepet "vrengte bukselommer" har fått en ny betydning, ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå