Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Rommer de mer, tåler de mer, (kan de vaskes?), er de penere enn vanlige vesker, eller er det KUN pga status folk velger å bruke like mye penger på en veske som andre bruker på et kjøkken? Og hvem er det status for egentlig? Menigmann ser vel ikke forskjell på design eller ikke-design. Eller er det bare jeg som ikke hever et halvt øyelokk om 70.000 kronersveska vandrer forbi meg? Jeg har mange vesker, er glad i vesker og bytter ofte vesker. Vesker er en forbruksting! Kaster dem ikke, men sparer dem til en dag jeg kanskje får lyst til å bruke dem igjen. Og de holder seg godt, selv om de er fra den lokale veskebutikken, H&M eller Kapphal... Så hva er greia?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hehe - de verken rommer nok mer eller kan vaskes;D Men solide regner jeg med at de er:) Er vel først og fremst for statusen når det er snakk om disse aller dyreste. Jeg for min del syns det er viktig med kvalitet på veskene, så skinnveske er et must. Har noen få klassiske som jeg bytter på å bruke, og de blir brukt mye! Prøver selvfølgelig å finne på salg, men er ofte de mest trendy som blir nedsatt og de er ikke så interessante;) Selv spotter jeg gjerne fine vesker, men kan sikkert bli lurt av etterlikninger av dsignerklassikerne noen ganger:p
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Rent overfladisk snobberi Det er greia.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Er så enig med deg, men det gjelder vel stort sett det meste som har forordet designer-... Pengesløseri.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Nå har ikke jeg noen vesker i klassen "designervesker". Men jeg har flere skinnvesker i 2000-3000 kroners klassen. Har hatt de lenge og bruker de mye. De billige veskene som jeg kjøper der og da brukes en kort stund og glemmes vekk. Jeg for min del foretrekker vesker i ordentlig skinn, de blir bare finere ved mye bruk og tåler en støyt:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har en designerveske fra cavalli. Den er helt nydelig og helt unik etter min mening. Alle spør meg om denne og det finnes ingen lik. Jeg er super fornøyd og bruker den hele tiden. Det er allsidig og solid veske som også er anderledes enn de vanlige (på en positiv måte). Jeg har også flere billige vesker men jeg finner sjeldent den perfekte vesken som kan brukes til alt. Jeg syntes også en del vesker har en tendens til å se simple og kjedelige ut. Jeg mener ikke at alle bør ha en designerveske. Min er det litt tilfeldig at jeg har og har en historie med den. Jeg syntes derrimot at alle bør ha flotte vesker eller rett og slett la være. Vesker i sky eller uten fasong ser bare rart ut. Finn heller en flott veske som koster litt enn ti stygge fordi de er billige. Hakket verre enn billige vesker er de som bruker sorte stoffstellebager som veske.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 Jeg hadde dilla på halvdyre vesker før jeg fikk barn, jeg har alltid tjent bra og har råd til det, jeg ville aldri betalt mer enn 10.000 for en veske men om andre gjør det er det helt greit. Jeg synes dyre vesker og klær er finerer i stoff, kvalitet og utfølelse.
Tante Blås Squaw Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 Nei, si det - hva er greia med tatoveringer, BMW, ertesuppe, Kypros, bæresjal, Nutrilett, kokain, bingo, elgjakt, langrennsski, Thailand eller sæggebukser? Hver sin lyst )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå