Gå til innhold

baby på 4,5 mnd... gravid igjen..7 uke på vei... andre??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,,, måtte bare svare deg,,,, du går en kjempe fin tid i møte,,, ,for å si det sånn så traff vi på "prøverunden" etter fødsel på nr 1 så eldste gutten var 1,5 mnd da jeg ble gravid igjen.men forstod det ikke før jeg var 4mnd på vei,trudde det hang igjen litt fødselsmage,men der var jo en til på vei :),, ikke planlagt ,men akk kor koselig vi har hatt det, de koser seg kjempe masse sammen , de er no 8 og 9 år og er kjempe avhengi av hverandre,, Det blir travelt ,det er å lyge å si noe annet,men fordelen er også det at du følger samme sove våke tid på de siden de er så tette,jeg pleier å skryte av at jeg var 24år når jeg fikk unger ,for de er født slik at begge to ble født mens jeg var 24 år.. litt artig,,,jeg vil bare si lykke til..og en annen fordel er jo fødsel på nr 2 ,,den er en lek,, svupp så er den ute,ikke akkurat noe som har trekt seg tilbake der,,gikk 1t og 50 min fra jeg sjønte at noe var på gang til jeg låg der med en nydelig gutt til....:)kos deg meg graviditeten og se positivt på det,,,ALT GÅR BRA,, MEN HUSK Å HVILE,, LYKKE TIL,

hei katta 76 :)

Deg husker jeg fra forumet 1,2,3 trimester i perioden jeg jikk gravid sist :)

kosli .... det er jo fint å kunne følge hverandre igjen - langt på vei? planlagt`?

Ja jeg ser på det som en fin mulighet at de er så tette.. å så er jeg jammen ferdig åsså :) du var 24 år... jeg vil få begge mine i mitt 29 år :) hehe..

Hahaha, ja hadde det bare vært så vel hehe. Nei jeg blir nok 35, men var ung da jeg fikk de 2 første. (18 og 20) Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men er nok heelt i begynnelsen pga jeg hadde mens for 3 uker siden, men må ha hatt el like etter siden jeg fikk pos test allerede idag. Svak, men tydelig pos. Har også mange symptomer som tretthet, bekkenløsning allerede, kvalme, sulten osv. Håper det går bra. Etter dette sv.skapet er jeg definitivt ferdig hehe.

ohhh... 1,5 time - sist fødsel varte bare nesten 3 timer her - hjelp! skjønner kanskje litt mer av at JM sa at neste gang må du bestille ambulanse..

ups en til? du har termin på min lille gullgutts 1 års dag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...