Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Prinsen legger seg rundt 19:00 og sover til ca 7. På dagen sover han normalt sett 1.5 - 2 timer, men det kan også være 1 time eller 3 timer....Uansett legger han seg frivillig på samme tid hver kveld. I det siste har han imidlertid vært klar for å stå opp klokken 6 (det er IKKE jeg, he he) så jeg lurer på om jeg skal korte ned på formiddagsluren?? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hos oss våkner ungene ofte klokka 6, både storesøster på fire år og lillebror på 21 mnd. Tidlige morgenstunder er noe som ofte følger med når man har småbarn. Minstemann hos oss er også i seng rundt 19, og våkner en gang mellom 6 og 7. De gangene klokka er nærmere 7 enn 6 før ungene spretter opp er vi i grunn fornøyde. Han sover 1,5-2 timer på dagtid og er lett å legge om kvelden.
Squirrel79 Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Rundt samme alder lot vi mini få sove så lenge han ville på dagtid. Fikk tilbakemelding fra barnehagen at han gjerne sov ca. 2 1/2 time. Plutselig begynte han å våkne 4-5 tiden om morran. Da endret vi dagluren til max 1 1/2 time, og etter det har han sovet til 7.30 eller ennå litt lenger om morran. Han legger seg 19.00. Nå er han nesten to år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå