Ella <3skatten min<3 Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Skal kjøpe vippestol til veslejenta mi, og lurer nå på hvem man velger i denne jungelen..... Har sett på Fisher Price sine, og synes de er fine.... men vet jo ikke om de "anbefales" Noen som har noen erfaringer/ anbefalinger/ tips å komme med ?
Grand Old Lady Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Vel, jeg anbefaler veldig veldig veldig Baby Bjørn sin. Den har min sønn brukt siden han var 3mnd og bruker den fortsatt nå som han er 1 år- Nå klatrer han inn og ut selv og den er stødig og velter ikke. Når jeg skal på besøk klapper jeg den sammen og legger den i tilhørende pose under vogna og tar den med. Veldig praktisk. På flyreiser går den som håndbagasje og jeg kan bruke den som avlastning på flyplassen. Helt genialt! Overbevist enda? Løp og kjøp! :-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Vi har babybjørn sin. Den er kjempefin for barnet ser mer utover rommet.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Her er det nok Babybjørn som gjelder ja=) Vi har den, og er superfornøyd, og den har blitt brukt mye omtrent helt fra starten av og frem til baby blir for stor til å bruke vippestol. Supergod for baby å sitte i, lett å ta med seg på besøk og ganske så stilig; http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnestoler/balance-vippestol.html
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Vil forresten anbefale deg å kjøpe den bøylen med treleker som hører til, den er kjekk for baby å leke med=)
Skalhaentil:) Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Helt klart BabyBjørn! Den tårler helt opp til 15 kg, det er det ikke mange andre (om noen?) som gjør. )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 vi har fisher price å er veldigg fornøyd med den
Nat27 Skrevet 22. januar 2011 #9 Skrevet 22. januar 2011 Hadde jeg valgt om igjen hadde jeg nok valgt babybjørn. Ikke helt fornøyd med den jeg har nå, er en fra merket BabySafe. Helt ok, men jeg tror babybjørn sin er bedre for barnet..
MissVaiper Skrevet 22. januar 2011 #10 Skrevet 22. januar 2011 Enig med Nat27 - mamma til 2. Har en ESPIRIT og den er ok, men jenta mi prøvde en babybjørn og der satt hun MYE bedre. Må vel lete litt på finn.no etter en.
Gjøkeredet③ Skrevet 22. januar 2011 #11 Skrevet 22. januar 2011 Ser de fleste allerde har anbefalt den, men hiver meg på og sier Baby Bjørn. Førstemann brukte den til han var godt over året, og nummer to koser seg gløgg oppi den nå (9 mnd)
millie+2klumper Skrevet 22. januar 2011 #12 Skrevet 22. januar 2011 Baby bjørn sin er super ja:) Hadde fisher price til førstemann og var forsåvidt fornøyd med den og. Men er glad jeg kjøpte BB sin denne gang:=)
Baby Bliss Skrevet 22. januar 2011 #13 Skrevet 22. januar 2011 Jeg ble hele tiden anbefalt BabyBjörn sin og kjøpte den! Har ikke angret et sekund, den er helt fantastisk...!!! Min gutt er bare to mnd, så jeg har ham ikke oppi så lenge av gangen, men når han sitter der storkoser han seg! Har prøvd en annen en da vi var på besøk hos noen, men den var på langt nær like god for ham. Ikke at den var helt forferdelig, men det er noe spesielt med BB sin... den former seg så godt etter kroppen!! Håper BB snart begynner å lage vippestoler for voksne!!
Juli.mamma til 4. Skrevet 22. januar 2011 #14 Skrevet 22. januar 2011 BabyBørn her også. Og treleken er genial
meg83 Skrevet 22. januar 2011 #15 Skrevet 22. januar 2011 Har hørt utrolig mye bra om BabyBjørn, og jeg tror nok den er kjempebra. Samtidig er jeg superfornøyd med vår TitaniumBaby, som jeg kjøpte brukt for 200 kr Den har ingen fancy lys som blinker og sånn som noen av Fisher Price sine, men lillegutt er storfornøyd =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå