Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 22. januar 2011 #1 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg er så heldig å være gravid med nr 2! Er 11 uker på vei, og er forhåpentligvis snart ferdig med "det værste". For det må jeg si; de første ukene er helt pyton!!! Hormoner som løper løpsk, kvalme og oppkast som skal kombineres med jobb og hverdagsliv er en utfordring til tider... Likevel gjør vi jo dette frivillig, og gjerne flere ganger Nå har magen så smått kommet, og etterhvert vil sparkene komme, og hva er vel bedre enn det? Ventetiden er fylt av gleder, spenning og glede, og det er det vi må fokusere på nå i starten Og skulle jeg noen sinne være i tvil om hvorfor vi orker å gjøre dette igjen så har jeg en fantastisk sønn på 4 år som minner meg på det hver gang jeg ser han.. Gleden av å se og oppleve ens egne barn vokse og utvikle seg til et menneske med egne meninger og tanker om hvordan verden fungerer er unikt... Og når han kommer opp i sofaen og krøller seg sammen ved siden av mag før han begynner å stryke meg på magen og snakker med og om "baby'n vår" så vet jeg at dette blir bra! Nå har jeg vært så heldig å være mamma i 4 år, og til høsten så blir jeg så heldig at jeg får oppleve at sønnen min blir storebror, jeg blir 2-barns mor, og mannen min skal oppleve å få sitt første barn... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142817820-heldigvis-ligger-det-et-mirakel-og-lurer-i-andre-enden-av-denne-ventetiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexmommytobe Skrevet 23. januar 2011 #2 Del Skrevet 23. januar 2011 det var saa koselig aa lese dette! det er saa mye fokus paa negative ting her inne at jeg blir helt oppgitt.. men dette var en fint innlegg! jeg har selv en jente som akkurat har fylt to, og en liten september spire i magen gleder meg veldig til tiden som kommer, og klarer nesten ikke vente til vi kan treffe dette nye mennesket! lykke til videre i svangerskapet ditt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142817820-heldigvis-ligger-det-et-mirakel-og-lurer-i-andre-enden-av-denne-ventetiden/#findComment-142820890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2011 Så bra at det falt i smak Det blir jo fort mye negativt her inne, kanskje spesielt på 1. trimester, da det er mange som ikke har fortalt omverdnen om mirakelet som er på vei. Da må man bruke andre kanaler til å få ut frustrasjonen som bygges opp pga kvalme, hormoner i høygir osv.... Jeg var på kontroll idag, og kunne gladelig informere legen om at jeg nå ikke har kastet opp siden torsdag!! Små men viktige gleder Lykke til videre for deg også! Håper formen din er bra, og at du klarer å nyte svangerskapet til det fulle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142817820-heldigvis-ligger-det-et-mirakel-og-lurer-i-andre-enden-av-denne-ventetiden/#findComment-142828525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå