babymama88 *på overtid* Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Har tre venninner der 2 hadde termin 1 og 2 uker etter meg der alle har født før meg .. føler meg så alene.. føler jeg kommer til å gå evig gravid selv om jeg "bare" er 2 dager over termin.. jeg har ingen tegn på modning her.. Hvordan er det med dere?
♥ Mamma Mia ♥ Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hehe, jeg er så oppgitt at jeg bare må le jeg. Er 11 dager på overtid i dag og heller ingen tegn på modning. Jordmor fikk ikke til å strippe meg siden jeg er helt umoden og ikke har noe åpning. Livmortappen satt visst veldig langt bak. Så fryktelig oppgitt her jeg sitter. Bestevenninna mi hadde termin nå på mandagen og fødte 2 dager før min termindato, da altså 2 uker før sin termin, og en annen venninne har termin om ei uke og har nettopp født. Så litt ensom her jeg også gitt... Men jeg blir satt i gang på mandagsmorgen jeg da, på min overtidsdag 13 hvis ikke noe skjer i helga... Så det er godt å tenke på at jeg straks er ferdig uansett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå