Gå til innhold

Da var nr 2 på vei....*skummelt*

Anbefalte innlegg

Hadde regnet med en litt lenger prøveperiode, men spira satt på første forsøk den! Har tatt 2 tester...en med en svaaaak rød strek og en digital som fort viste gravid....så krysserfingrene for at alt skal gå bra med lillenurk!!

Skummelt med kun 2 år imellom barna da...gruer meg fælt til å se storebror bli sint og sjalu...huff...

Noen med solskinnhistorier med to tette?? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142817634-da-var-nr-2-p%C3%A5-veiskummelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

jeg har to gutter med to og et halvt år mellomrom! :) Jeg var helt sikker på at det kom til å bli masse sjalusi og sinne, men det gikk veldig bra! :) Litt sjalu var jo eldstemann, men det må man regne med! :) Han var jo kjempe stolt storebror! :)

Nå er eldste snart 6 og yngste 3,5 og de leker så fint sammen, men kan selvfølgelig krangle, som søsken flest! ;)

jeg gruet meg masse til hvordan det skulle

bli, men ble mye bedre enn jeg fryktet! :)

Trur vi har testet ganske likt,jeg fikk positiv test i går,så gratulerer så mye med en ny spire på vei!

Her blir det 2 1/2år mellom barna,og jeg kjenner det knyter seg litt i magen,men du.....det blir vel hva vi gjør det til,og jeg satser på at det kommer til og gå kjempe greit

Annonse

Gratulerer til deg også :-) Her er det MASSE symptomer alleredet...sliter max med bekkenet, det verker med en gang jeg sitter eller ligger lenge iro...utrolig plagsomt!! Går det liksom an å få bekkenløsning sååååå tidlig, eller er det hormonene?? kvalmen er jeg også gitt...kom mye fortere symptomer denne gang, men ikke så aoa pupper denne gang :-)

Ja det er sant! De blir nok super stolte storesøsken til slutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...