Gå til innhold

Kan jeg ta minicolor eller farge håret når jeg er i uke 11?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nettopp farget håret, min frisør bruker organisk hårfarge. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Har gjort det 3 ganger på rad nå. Det er heller ikke dyrere enn vanlig kjemisk hårfarge.

Jeg farger meg en gang i måneden siden jeg er mørk, og har fått en del grått som synes raskt.

Forrige graviditet brukte jeg vanlig hårfarging, men har blitt litt hysterisk denne gangen. Fikk en sønn som var født med hypospadi, der de ikke vet hva årsaken til det er - men det kan være miljøgifter.

Merker derfor at jeg überforsiktig denne gangen:)

farg håret så mye du vil!! er frisør selv så vet at dette ikke er farlig! farger selv håret titt og ofte å det er ikke no problem!å jobber hver dag som frisør å puster inn alt av de stoffene! no er blitt myyye mildere nå enn de var for 10 år siden...det er så strenge regler mht til sånn nå!

men en ting du skal tenke litt på når du farger det å er gravid er at fargen kan bli litt anderledes enn den pleier å bli når man ikke er gravid! pga hormoner å sånn!men pleier ikke bli så veldig forskjell altså,men noen sier de merker forskjell.....

• 2 uker senere...

Frisører sier jo at det er ok, og jeg farget flere ganger i første svangerskap, men jeg har hørt leger si at man vet ikke om det er ok. Jeg anbefaler økologisk frisør, de har de mildeste fargene. Vi omgir oss med mange omdiskuterte stoffer i det daglige, selv i mange vanlige såper er det hormonforstyrrende stoffer, så jeg tenker det er lurt å velge de mildeste produktene og svanemerket og økologisk når man kan ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...