Gå til innhold

kan gravide ta minicolor/farge håret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det gjør jeg hele tiden. Jeg leste veldig mye om det sist jeg var gravid. Og da kom jeg frem til at hvis du skal ta det hjemme, så bare pass på at du ikke er innestengt på et lite bad, ha døra oppe og luft godt. Og hvis du skal til frisøren, så er det jo gravide frisører som jobber der hver dag, så så skadelig kan det jo ikke være. Men du kan jo nevne det for frisøren, hvis du føler beovet for det.

Farg i vei:)

Skal også til frisør neste uke og vil gjøre skikkelig forandring på håret både farge og formsmessig:)

Graviditet skal ikke være et hinder forå ta vare på sitt utseendet:)

Har forresten lest mye om det...det eneste som kan være farlig r hvis man puster inn altfor mye kjemiske stoffer...

Annonse

gravid frisør her også :) og det er ikke noe problem å farge håret når man er gravid, med eller uten amoniak. minicolor er jo uten amoniak, men får også farge uten amoniak :) det er mye bedre å jobbe med både for frisøren og kunden, lukter ikke noe :) i mitt forrige svangerskap jobbet jeg helt ut, og jenta mi er frisk og rask, har ikke tatt noe skade av det hun :) farg håret og ta vare på deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...