Ruske81 Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Min forrige fødsel endte i et hastekeisersnitt og i barseltiden slet jeg veldig med hvordan jeg hadde taklet fødselsforløpet. I dette svangerskapet har jeg snakket mye med jordmor om hvordan opplevelsen var og hun har anbefalt meg å skrive et brev til fødeavdelingen som taes med ved fødsel. Nå er det bare tre uker til termin og jeg har startet på brev til fødeavdelingen, men er usikker på hva som bør med (forløp forrige fødsel etc). Noen som har eksempel på brev?
kanskjeminime Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har ikke eksempel på brev, men jeg har fått med ett ark med noen spørsmål til utgangspunkt til brev fra min jm. Kanskje de kan være til hjelp; - Hva er viktig for meg at jm vet om meg for å kunne hjelpe meg på en best mulig måte - Hvordan reagerer jeg når jeg blir usikker, engstelig eller redd? - Hva trenger jeg for å føle meg trygg sammen med jm? - Hvordan ønsker jeg at fødselsen min skal være? - Hva tenker jeg om amming og det å blir mor/far?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå