<3 Fødeklar <3 Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Hallo.. Må bare juble litt over at det snart er permisjonstid! Bare 5 arbeidsdager igjen:) Gleder meg så sinnsykt til å slippe og sette på vekkerklokka etter en natt med dårlig søvn. Stå opp og gjøre akkurat det jeg vil. Vaske baby klær, legge de på plass, fikse stellebord+vogga en gang til og bare drive med små pusling Må også juble over at jenta vår snart kommer ut da!! Hva er det dere andre vil juble over?
tina 79:) Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Jeg jubler litt over at jeg har en liten gutt i magen! Vi var på 3D ultralyd i går, og fikk endelig vite kjønnet. Hadde ingen ønsker på forhånd, men nå som vi vet at det blir en liten pjokk, så må jeg innrømme at jeg er hakket mer forelska i den rumsterende magen min. En av hver er perfekt, og oppe ligger to nykjøpte blå sett i bitteliten størrelse og bare venter på at han skal komme ut og bruke dem. Har en storesøster på 3,5 år som er kjempestolt, og som gleder seg til å få en lillebror. Så i dag jubler jeg litt ekstra!
TiNi88 Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Jubler over at jeg har en ferdig baby i magen som bare skal vokse seg stor og sterk Og nå er det bare 4 uker til vi tar over leiligheten vi har kjøpt!!
nr2erpåveg Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Jeg henger meg på og jubler over at jeg har første permisjonsdag i dag! Stolt over å ha fullført i full jobb. Og gleder meg til å styre dagene helt selv.. Og ikke minst må jeg juble litt over at jeg har vaskehjelp i dag.. Litt luksus, men jaggu stas.
jeanette1986*-* Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Jeg jubler over baby i magen ;-) Mamma perm på Onsdag :-) Oppkjøring på mandag så er kansje en eier av førerkort da ;-) Jippi :-) Skal bli godt å få d i box før lille gullet kommer til verden ;-) <3 Og jubler over huskjøp :-) Lykke til alle sammen :-)
Mama88 Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jubler over at jeg i dag regnes som fødeklar, og at permisjonstiden min begynner i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå