Gå til innhold

Juble tråd!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.. Må bare juble litt over at det snart er permisjonstid! Bare 5 arbeidsdager igjen:) Gleder meg så sinnsykt til å slippe og sette på vekkerklokka etter en natt med dårlig søvn. Stå opp og gjøre akkurat det jeg vil. Vaske baby klær, legge de på plass, fikse stellebord+vogga en gang til og bare drive med små pusling :) Må også juble over at jenta vår snart kommer ut da!!:)

Hva er det dere andre vil juble over?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jubler litt over at jeg har en liten gutt i magen! Vi var på 3D ultralyd i går, og fikk endelig vite kjønnet. Hadde ingen ønsker på forhånd, men nå som vi vet at det blir en liten pjokk, så må jeg innrømme at jeg er hakket mer forelska i den rumsterende magen min. En av hver er perfekt, og oppe ligger to nykjøpte blå sett i bitteliten størrelse og bare venter på at han skal komme ut og bruke dem. Har en storesøster på 3,5 år som er kjempestolt, og som gleder seg til å få en lillebror. Så i dag jubler jeg litt ekstra!

Skrevet

Jubler over at jeg har en ferdig baby i magen som bare skal vokse seg stor og sterk :D Og nå er det bare 4 uker til vi tar over leiligheten vi har kjøpt!!

Skrevet

Jeg henger meg på og jubler over at jeg har første permisjonsdag i dag! Stolt over å ha fullført i full jobb. Og gleder meg til å styre dagene helt selv..

Og ikke minst må jeg juble litt over at jeg har vaskehjelp i dag.. Litt luksus, men jaggu stas.

Skrevet

Jeg jubler over baby i magen ;-) Mamma perm på Onsdag :-)

Oppkjøring på mandag så er kansje en eier av førerkort da ;-) Jippi :-)

Skal bli godt å få d i box før lille gullet kommer til verden ;-) <3

Og jubler over huskjøp :-)

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Jubler over at jeg i dag regnes som fødeklar, og at permisjonstiden min begynner i dag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...