♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Er helt for jævli for orker nesten ingen verdens ting om dagene å håper virkeli det kan bli bedre etterhvert her nå... Har jo to snupper som trenger sitt i det daglige å takk for pappaen som er så flink å stepper opp. Får så himla dårli samvittighet å jeg da så den lille stunda om dagene jeg får en sånn flash av goooo form da er det sååå mye jeg har lyst å gjøre. Flere?
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Er i uke 34/35 og kjenner meg godt igjen. Er ganske så tappet for krefter til tider, holdt på å sovne på jobben osv. så fra mandag er jeg 100 % sykmeldt for å få litt overskudd til å kunne få gjort litt her hjemme og. Hver dag etter jobb har jeg bare sovnet på sofan og omtrent ikke hatt ork til å lage middag en gang.. Det er ikke likt meg,for jeg er super glad i å lage middagen, men ikke nå om dagen nei:) Viktig å lytte litt til kroppen og slappe av når man kan i alle fall! Men nå er det jo uansett ikke så lenge igjen før vi har babyene våre nå, masse lykke til fremover
hønemor79 Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Jeg går over i uke 38 på mandag, men har vært trøtt og sliten veldig lenge i løpet av svangerskapet. Har rett og slett bare kortslutta her i gården, og ikke hatt overskudd til noen ting. Så ja, må si jeg synes vi er i samme båt
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2011 Ja må innrømme at jeg ser frem til dette er overstått å har så mange ting jeg ønsker å gjøre når kroppen forhåpentligvis har kommet seg flott til hektene igjen både for mannen og ungene her hjemme.. Tror ikke jeg tar i en gang om jeg sier at jeg hadde kunnet sovet en hel dag uten stopp...... Hehehehe
Trultesmamma Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Jeg er kun i uke 28 og er helt uttmattet... Formiddagen går veldig bra, har mye energi, men merker energien blir mindre og mindre når klokken er over 12. Når klokken passerer 8 er jeg så og si i drømmeland... (bedre i helgene da jeg ikke jobber)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå