Gå til innhold

33 uker å helt tappa for energi om dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt for jævli for orker nesten ingen verdens ting om dagene å håper virkeli det kan bli bedre etterhvert her nå...

Har jo to snupper som trenger sitt i det daglige å takk for pappaen som er så flink å stepper opp.

Får så himla dårli samvittighet å jeg da så den lille stunda om dagene jeg får en sånn flash av goooo form da er det sååå mye jeg har lyst å gjøre.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 34/35 og kjenner meg godt igjen. Er ganske så tappet for krefter til tider, holdt på å sovne på jobben osv. så fra mandag er jeg 100 % sykmeldt for å få litt overskudd til å kunne få gjort litt her hjemme og. Hver dag etter jobb har jeg bare sovnet på sofan og omtrent ikke hatt ork til å lage middag en gang.. Det er ikke likt meg,for jeg er super glad i å lage middagen, men ikke nå om dagen nei:)

Viktig å lytte litt til kroppen og slappe av når man kan i alle fall!

Men nå er det jo uansett ikke så lenge igjen før vi har babyene våre nå, masse lykke til fremover :)

Skrevet

Jeg går over i uke 38 på mandag, men har vært trøtt og sliten veldig lenge i løpet av svangerskapet. Har rett og slett bare kortslutta her i gården, og ikke hatt overskudd til noen ting. Så ja, må si jeg synes vi er i samme båt :)

Skrevet

Ja må innrømme at jeg ser frem til dette er overstått å har så mange ting jeg ønsker å gjøre når kroppen forhåpentligvis har kommet seg flott til hektene igjen både for mannen og ungene her hjemme..

Tror ikke jeg tar i en gang om jeg sier at jeg hadde kunnet sovet en hel dag uten stopp...... Hehehehe

Skrevet

Jeg er kun i uke 28 og er helt uttmattet... Formiddagen går veldig bra, har mye energi, men merker energien blir mindre og mindre når klokken er over 12. Når klokken passerer 8 er jeg så og si i drømmeland... (bedre i helgene da jeg ikke jobber)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...