2tettebabyer Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 æsj, det er slitsomt å være andregangs gravid.... men godt at jeg er klar over alle disse ulv ulv situasjonene så jeg ikke roper ut, men ligger våken og kjenner på dem alene. i natt var det akkurat samme vondter som min første fødsel startet. 10 min mellom og gode tak, men ikke veldig vonde :-) men i stedet for å ta seg opp nå på morgenen så sovna jeg fra hele greia.... og nå har takene stoppet opp, bare litt murringer igjen.... kanskje det var brystvortestimuleringen som ga meg våkennatt... phu :-)
3gutter_og_1jente Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det er så typisk, man blir liksom skuffet hver eneste morgen,hehe...Selv er jeg forundret over å ha en rolig natt. Missforstå meg rett, veldig deilig, men har slitt med kynnere og murringer hver eneste natt i maaaange uker nå, og i natt har det vært helt rolig,hehe, merkelig
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2011 hmm kanskje det er stille før stormen :-) og at du er i gang på skikkelig i løpet av dagen :-) Det værste var at noen av takene i natt var gode rier, strålte i hele magen og hofter, men de fleste var ikke så vonde.... så man skjønner jo med en gang at når de er så ulike og ikke noe skikkelig regelmessig at det bare er tull ... men hadde alle vært like vonde og gjevne hadde de lurt meg :-)
3gutter_og_1jente Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Hadde ikke gjort noe om det var stille før stormen her, men tviler,hehe Kanskje dine tar seg opp igjen snart. Hadde jo vært fint om du var ferdig og hjemme igjen til datteren din sin bursdag
2tettebabyer Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2011 ja, er jo det jeg håper da :-) prøve å time de så det er ca en uke mellom dem så mormor og morfar kan komme over fjellet og få med seg begge bursdager hvert år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå