Gjest Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Veit du hva man kaller to samer som kræsjer? - Lappskaus! Flere som har vitser?
Gjest Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Jo og, Hva kaller man en same med blærekatar? Skvettlapp!
Gjest Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Tror jeg er litt overtrøtt haha *dauer* Tyvjeger til Same: Hva skjer hvis jeg skyter en av dine rein? Same: Ja da trur jeg den dør.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Hehehe...her enda en "bløt" en: Hørt om svensken som svelga en tier, og så kom det ut to femmere? Han veksla i pungen...
Beibi80 Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Har dokker hørt om ho Linda89 som dummer seg ut? Er en lang historie.. Men Linda89 er en morsom stakkars liten en... Jeg er da eksen til hennes nåværende type, JEG gjorde d slutt med han for hmm.. Snart 2 år siden. Ho har aldri sett meg, aldri snakka med meg eller noe som helst. Så henger ho ut da samer, jeg er da en same *veldig stolt* Hacker seg inn på bloggen min, bytta passord der så jeg ikke sku komme inn der, la ut "leserinnlegg om samer" der, der en østlending hetser samer, kaller oss d ene og d andre, ho skrev også teite statusmld om meg på Nettby da d engang i tiden fantes.. Jeg har anmeldt henne en gang, blogg har anmeldt henne en gang, og enda holder ho på. Jeg skjønner at typen hennes har problemer me å legge fortiden bak seg, at han må snakke om meg til henne, fortelle om vårt forhold og alt d der, men d jeg ikke skjønner er om d e ho eller han d går mest innpå ;D Kjære kjære Linda, har du problemer me å høre alt han sier om meg så be han tie stille, han har deg å prate om nu, ikke meg... Jeg har forlenge siden kommer meg videre, er lykkelig med min kjæreste og min skjønne lille datter, så jeg oppfordrer dokker IGJEN, vær så snill å la oss, meg og d jeg og typen din hadde den gang da være, d e over for lenge siden.. Jeg blir ikke såra om du hater samer og legger ut teite vitsa om dem, sier jo bare ting om deg og ikke om meg... Mulig mange tenker ka i f... det her budskape e, men jeg ønsker bare å fortelle kor latterlig ho e mot meg.. Jeg henger her jeg og, forume e åpent for alle, så om noen skal drive å mobbe meg rundt her så versegod, har du virkelig ikke noe bedre å ta deg til?? Jeg vil heller at du kommer til MEG om du har store problemer me meg... Jeg skjønner ikke, så jeg spør deg igjen, hva er probleme frøken?? Og ja, de samevitsene e så tørre at jeg må bare le av dem, tørrhumor så d holder. :D
*NordNorge* Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Hurramejrundt, underholdning på en ellers kjedelig onsdagskveld... Men, samevitser er ut.... Er et nyydeligt folkeslag å skulle ønske at språket ikke var sååå vanskeli å lære.... Ha en fin kveld videre om dåkker e sama eller ei )
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Syns ikke vitser er noe moro i det hele tatt jeg da men. Samme med jentekrangler. kjedelig og typisk for jenter
TereseS Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Syns ikke akkurat sånne typer vitser er noe "søtt" jeg da...........
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 17. mars 2011 #9 Skrevet 17. mars 2011 Syns heller ikke sånne vitser er søte.. og heller ikke morsomme..
mamma til lillingen Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 Søt og søt. Siden jeg er samboer med en samisk kar, henger jeg heller ut finnene. Hva kalles et finskt prøverørsbarn? Jukselapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå