Gå til innhold

Hjerteslag - Gutt vs Jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne sjekke statistikken på hvor ofte hjerteslagene faktisk stemmer overens med hvilket kjønn man får :o Det sies at guttene har mindre slag i minuttet (rundt 140) enn jenter (rundt 150-60), men har dette stemt med din gutt/jente? Har noen venninner hvor det har stemt, og hos noen ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har det stemt godt. Snuppa lå på 150 og opp med noen dipper ned til140, men mest over. Gutten i magen ligger mest på 150 og under.

Skrevet

Her kan jeg si mine 2 jenter har ligget på 145 jevnt over.

Mens den lille gutten i magen ligger på 130 og ofte lavere.

Så for min del er det forskjell på mine barn som stemmer i forhold til gutte og jente hjertelyd ;)

Skrevet

Var på ultralyd i går, og fikk vite at det er en gutt! Gleder meg sånn :) Det stemmer på oss også. Datteren vår lå rundt 150, og denne lille pjokken har ligget i underkant av 130.

Skrevet

Gutten min låg på 150 og over det, hele svangerskapet. Ved termin og etter låg han på 140 og under.

Bærer jente nå, og hun har hatt 130 hver gang det har blitt målt

Skrevet

med min 1 så lå hjerteslagene på 130-145 og sjeldent 150(2 ganger) og det var en gutt. nå venter vi gutt nr 2 og her ligger hjerteslagene på det samme=) så det kan stemme bra det! =) men nå har ikke jeg fått noe jente da=P så vet jo ikke

Skrevet

Her stemmer det :) Pulsen har liggi på 145-160 hele tiden, og det er jente :)

Skrevet

Med nr.1 lå hjerteslagene på 140-160 - fikk gutt :)

Med nr.2 lå hjerteslagene på 130-160 - fikk jente :)

Er gravid med nr.3 og hjerteslagene har ligget på 130-160 - venter jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...