Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nemlig ikke så lenge siden jeg var her da jeg har en datter som blir to år i mars.

Fikk et lite gull til for akkurat en uke siden!

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, velkommen!! Hvordan gikk keisersnittet?? Alt bra med dere?

Skrevet

Der var dere også ja:) husker dere fra 3.trimester. Du hadde vel ks du også eller enits40 for en liten stund siden?

Margarita: Det går veldig bra! Er sååå morro å være tobarnsmamma. Spesielt når jenta vår ikke er sjalu i det hele tatt men skal inkluderes i alt. Må skifte bleie på de samtidig og sånn da så blir litt trangt på stellebordet men :P

Ks gikk veldig fint. Var skikkelig nervøs men de som var på operasjonsstua var så flinke så det var veldig betryggende. Ble litt dramatisk da lillegutt lå så langt oppi ribbeina mine at de ikke klarte å få tak i han. De brukte albuene til å presse han ned. Men han ble tatt med tang til slutt. Alt i alt en veldig fin opplevelse. Heldigvis så fikk jeg ks. Sliter veldig med bekkenet enda så er smertestillende som gjelder!

Hvordan går det med dere? :D

Skrevet

Grattis så mye og velkommen inn hit igjen=) Det er kjempegøy å være tobarnsmamma, litt slitsomt iblant også såklart- men aller mest koselig, og spesielt når man ser hvor glade de blir i hverandre etterhvert de to søte små!

Skrevet

Gratulerer som tobarnsmamma ;-) har en gutt som ble to i desember, og ei jente født i juni ;-p går så fint med to atte! Litt mer sjalusi nå som destroyeren er vekket i lillesøster (hun river alt som storebror bygger) og trekker seg rundt over alt der storebror er og forstyrrer leken. Men ellers er de så søte sammen og vi er veldig stolt!

Skrevet

Takk :)

Hehe regner med at det blir endel utfordringer etterhvert ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...