Gå til innhold

Reisetrille til jente på 3 år.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MacLaren er vel store, så de burde passe dere. Ellers hadde jeg kjøpt en velbrukt OTH å tatt med, de er suverene på kvalitet, tåler å blir kasta på tvers av flyet, og er gode å trille i by og evt i sand osv. De små reisetrillehjulene er ikke morsomme på stranden..

Har maclaren og min datter er lang. Synes den begynte å bli litt i minste laget da hun var 2.5 år. Grei nok for å sitte, men da hun sovnet så hang hun veldig i den.

Men bortsett fra det, så sverger jeg til maclaren. Har brukt den supermye. Elsker den trilla. Bare ta en tur i butikken og prøv en:)

Trenger du en stor, romslig trille, med stor lun kalesje, gode dekk osv

Så kjøp min simo124:) Helt ny, i esken:) Jeg har en annen simo og har ikke bruk for den.

Anbefaler Brio spin!! Grei pris, romslig og temmelig lang sittedel. God trillekomfort, lettstelt, brukervennlig. Liten sammenlagt til såpass trille å være. Elsker vår, og både 1,5 åringen og 3,5 åringene våre stortrives i den. Brio spin er ennå ganske så uoppdaget i Norge. Men her har dere en helt klar anbefaling fra meg :D

Om du har god råd kan Bugaboo bee plus være et alternativ. Den har lang rygg, men dessverre ingen fotbrett. Så spin egner seg faktisk bedre for soving.

Babyjogger city mini. Den har lang rygg, kjempegod kalesje, er lett å legge sammen og gode hjul til å være en mini vogn. Jeg er iallfall veldig fornøyd med den;) Kjøpte den til 1 åringen som reisetrille fra han var baby, men storesøster, som da var 3, både satt og lå veldig fint i den.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...