Gå til innhold

Gjør stikninger i livmoren vondt, hvordan føles vanlige stikninger?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har klaget en del om at jeg ikke har noen symptomer. I dag er jeg 10+4 og begynte å kjenne stikninger nederst i magen på venstre side.

Men de gjorde faktisk vondt, de kommer og avtar osv...

Nå begynner jeg å tro at noe ikke er slik det skal være...

Hvordan kjennes deres stikninger?

Fortsetter under...

Hei Glede

Jeg husker fra første min graviditet, at det tok kjempe lang tid før symptomene kom.

Men når di kom så var det stikking, kjentes ut som noen "dro" i nervene. Den gang høyre side

Sånn er det nå oxo, kommer og går men denne gang begynte det i uke 5. Denne gang venstre side :o) Og mye mer stikking...

Så det er nok livmora som jobber.

Takk for svaret:)

Bekymringene begynner å avta litt...men disse stikningene kommer regelmessig og det føles ikke som om de vil avta...

PS: ja det kjennes som vondt i nervene...

Samme her, kommer og går hele dagen. Noen ganger litt sterkere enn andre ganger. Men for å si det slikt..... dette er ingenting i forhold til hva vi skal igjenom :P

He he , sant det:)

Er litt sjokket over meg selv, er bekymret når jeg ikke har symptomer og bekymret når jeg har dem- ingenting er bra nok:P

Men etter disse stikningene de siste dagene håper jeg virkelig det er liv der nede:)

HI

Hei!

Jeg er 6 uker på vei, har fra starten kjent stikninger, akkurat som noen drar i noe på venstre side. Har vært bekymret for dette, men det virker heldigvis som om dette er flere opplever.. :) jeg skal ta tidlig UL bare for å slippe å bekymre for meg så mye.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...