mamma til lillingen Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Tok kveldsstell og fram med flaska kl 18, selv om jeg tenkte det var litt tidlig, men hun hadde gjespa flere ganger. Vært våken fra kl 15, sovna kl 16 til kl 17 i ettermiddag. Tok bare 20 ml, og lysvåken. Lå der og smilte litt og laga nydelige små lyder, så jeg tenkte kanskje lilletuppa blir trøtt av et bad. Men nei, selv om vi ga mer mat etterpå. Hun var i seng kl 19, og etter mye fram og tilbake, opp av senga, prøvd å massere ut luft i magen (ingen avføring i dag) - ned i senga igjen, osv - hun er eeeeenda våken! STØNN! Snakk om å få slappe av på en fredagskveld :S Regner med det er magen hun plages med, krester og presser masse, men det kommer ingenting ut! Er så usikker på om det er minifom'en som gjør det, har brukt det siden onsdag. Gir malt i tillegg, men det har ikke funka i dag, og i går kom det lite bæsj.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Prøv å gi litt mer malt enn du vanligvis gir? Det måtte vi gjøre noenganger, og lillegull blei heeelt fin igjen etter han fikk en æssa-bleie Det er ikke farlig med malt, værste som kan skje er at babyen får litt løs avføring, men da får dem det hvertfall ut Mye bedre det, hvertfall etter min erfaring.
mamma til lillingen Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2011 **Oppdatering** (jeg vet, det er usannsynlig at andre enn meg syns dette er verdt å oppdatere) Akkurat da jeg hadde skrevet innlegget over, gikk jeg inn for å trøkke sutta på plass for N'te gang - og Gud bedre for en stank! Ropte til sambo "The Eagle has landed" og han måtte komme løpende å se i bleia, for den var bokstavelig talt drittfull. Nesten så det hadde rent over. Hun selv hadde et salig blikk i øynene da hun fikk ny bleie, og nå ligger hun i armene til pappa med ei flaske varm melk. Krysser fingrene for at alt er som det skal, ingenting mindre enn perfekt er godt nok for prinsessa på erten! (akkurat dèt har hun visstnok fra meg...)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 uff ja, sånne fredagskvelder hører nok med det å ha barn, men det er likefullt pinadø irriterende, DET kan jeg skrive under med to tyyykke streker.... Håper hun sovner snart da!
**synne** Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 har ei her jeg også... -men hun er bare tre dager gammel da... Som du ser er vi oppe enda. Hun nekter å ligge i senga si, men sovner greit på armen min.. Kanskje bæsjebleie nr 10 på en kveld var det som skulle til? Var nok for meg i alle fall.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå