Millamor - 77 Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Husker jo sist graviditet på slutten måtte jo på do hele tiden. Nå behøver jeg ikke stå opp om natten en gang. Drikker også mye vann. Ja det er deilig å slippe det, men man begynner jo å lure på hvorfor jeg slipper unna denne gang. Har jo snart 6 uker til fødsel, så mye kan jo forandre seg enda. Men noen andre som har det sånn?
kalupe Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Er 38+5 og er ikke tissetrengt enda. Førstegangs og sover gjennom hele natten! Enn så lenge hvertfall...
♥Mammatil3små♥ Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Samme her... Er også i uke 33... Går vell kanskje litt oftere på do i løpet av dagen enn jeg normalt har brukt, men om natten er jeg ikke oppe en eneste gang...
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Er slik her også, uke 26+1, drikker mye vann, men går ikke mer på do enn før, kanskje en eller to ekstra turer på dagtiden, men på natta sover jeg gjennom hele, uten do besøk
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 uke 36+1 ja trykker før man ser hva man gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå