Familiedrømmen Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 skal sette inn 2 egg i morgen som har vært på frys. Noen som har noen tips eller råd for og få dette til og sitte? er det no jeg burde/ikke burde gjøre?
shalin Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Hei:-) Det sies jo at man skal leve helt som normalt,selv tror jeg det kan være greit å ta det rolig noen dager,det gjør iallefall jeg. Tror det kan være greit å prøve å ikke tenke på det hele tia(for det er jo så lett liksom...not!!) man får jo dessverre ikke gjort så mye til eller fra uannsett,det er liksom opptil kroppen hva som skjer videre. Masse masse lykke til:-) TENKT POSITIVT!!
Familiedrømmen Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk:) Har vært så hektisk i det siste at det har ikke gått helt opp for meg at jeg skal få de inn i morgen. på mitt forrige forsøk som var med uthenting fikk jeg så enorme smerter i magen i mange dager etter. å det viste seg at det ikke gikk den rette veien. I hodet mitt tror jeg at jeg kanskje gjorde noe feil. vil bare gjøre det jeg kan for å lykkes. har skjønt at man skal holde seg unna koffein/kaffe/te og selvfølgelig alkohol. men er det noe annet jeg kan gjøre?... har så indelig lyst å lykkes... er det noen forskjell mellom vanlig ivf og fryseforsøk?
shalin Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Nei det tror jeg nok ikke det er,er jo det samme etterpå iallefall(er jo bare det i forkant som er forskjelllig,uthenting,og hormonbehandling) nå er det jo bare å vente å se...den ventetia er jo grusom,man går jo å kjenner etter hele tiden. Gynekologen min lurte på om jeg fikk blodfortynnende,i følge han kunne det være bra,han mente det gjorde forholdet i livmoren bedre,og at da var sjangsen større for at egget skulle feste seg,men jeg fikk det ikke da jeg spurte på klinikken dessverre:-( Hvis alt er bra skal jeg sette inn til uka,skal på UL på mandag,så da håper jeg vi får gullegget begge 2 :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå