nera Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Setter stor pris på det hvis dere har tid til å se på meg Født 25.04.84 Han 21.03.84 Har fra før en gutt født 02.12.06 Er nå gravid igjen, termin 08/08. Kan dere se kjønn eventuelt hvordan graviditet og fødsel går? Er interessert i alt annet dere får opp ellers, men det jeg er mest spent på er selvfølgelig kjønn og om alt er bra med babyen i magen Skal på ultralyd i slutten av februar og lover å komme med tilbakemelding! På forhånd takk :-D
*lille blomst* Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Hei nera! Gratulerer så mye med lille i magen! Prøver meg kun på de spesifikke spørsmålene i dag, men har du andre spørsmål så får du komme med de også jeg får opp at det går fint med din lille gutt i magen:) ikke bekymre deg for fødselen! det går nok bra:) Lykke til! Klem
nera Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Hei og takk for svar =) Du skriver det går fint med din lille gutt i magen??? Du får opp gutt altså =) Blir morsomt å se hva som kommer fra på ultralyd... Har en veldig sterk jentefølelse selv, men det kan være mer ønske en følelse kanskje hehe Ser du om fødselen blir i nærheten av termin eller før/etter? Igjen takk for svar! Lover å komme med tilbakemelding xoxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå