januarbaby + novemberspire Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hvor gammel var babyen din når du tok den med på trilletur i vinterkulda? og hvor lenge trillet du? Vesla mi er 10 dager gammel og har lyst til ut å trille snart!
Gjest Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Jeg var ute for første gang i går. Lillegull er 12 dager. Gikk bare en kjapp tur ned på butikken og hjem igjen. Var vekke ca 30-40 minutt. Her er det ikke så kaldt da, ligger på ett par plussgrader.
Magneta <3 mamma <3 Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 var ute med min første gang i går, 13 dager
_Løvemamma_ Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jenta mi var to dager gammel på første triletur. Hun er født i desember, det var noen få kuldegrader og masse masse snø ute Spurte på barsel når vi kunne gå ut med henne, og fikk beskjed om at så lenge babyen var frisk var det ingen grunn til å vente med å ta den med ut, så lenge det ike var kaldere enn 10-15 kuldegrader.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har vært ute på trilletur med begge mine med en gang- og med første bodde vi såpass nærme sykehuset at vi valgte å trille henne i vogn hjem fra barsel, en halvtime i nydelig høstsol som jeg vil huske lenge=) Så fremt de er friske og raske er det helt OK å legge ut på tur med en gang, ihvertfall så lenge det er varmere enn 10 minus og ikke sterk vind el lign..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå