Seriøst Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Altså, har dere noe annet enn kjøttdeig (pluss tacokrydder) inni lefsene når dere gratinerer de? (for dere som bruker kjøttdeig/karbonadedeig da selfølgelig) Da tenker jeg saus eller noe i den retningen, man kan jo ha løk og ulike grønnsaker inni også. Jeg har aldri gjort dette før, pleier ikke å ha de i ovnen, men har jo smakt det ute noen ganger. Ser for meg at salsaen og rømmen, salaten og alt tilbehøret er slik man har ved sida av de gratinerte lefsene, eller tar jeg feil?? Snakk om å være relativt grønn på dette område ja...
It's all about me Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Jeg tar ofte litt salsa inni også, for at de ikke skal bli tørre. Og så masse ost på toppen.
Seriøst Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2011 Haha, det har jeg virkelig ikke peiling på du Trodde det bare hette tortilla et eller anna jeg... Men som sagt, jeg har ikke mye greie på dette her.
Serial mom Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Enchiladas har vi ihvertfall tomatpure med krydderblanding og mozarella/cheddarost på, og kylling med tilsvarende saus+ ost inni.
Serial mom Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 rømme og hjemmelaga guakamole må også serveres til:-)
Gjest mphs Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Enchiladas lager jeg også slik. Quesadilla er mais tortilla du fyller med revet ost og stekt kylling(kyllingen steker du med quesadilla krydder). Bretter tortillaen dobbelt og steker den på begge sider i panne med olje. Server med salat, guacamole og rømme
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. januar 2011 #9 Skrevet 21. januar 2011 Vi gjør det slik: Tar en grillet kylling som vi plukker og blander kjøttet med Fajita-mix. Så ruller vi kyllingen inn i lefsene, legger i ildfast form og strør ost over og gratinerer i ca 10-15 min. Så har vi salat til, rømme og salsasaus + tortillachips. Vi dypper da Fajitaene i saus og rømme og spiser det andre ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå