Gå til innhold

Hva går dere etter? ang uker på vei

Anbefalte innlegg

Når jeg regner selv på forskjellige terminkalkulatorer så er jeg 7+0 i dag, men legen sa etter hjulet deres at jeg var 7+4. Hva skal jeg forholde meg til? regner med det er fordi jeg selv går ut fra at jeg har 31 dagers sykluser, mens det hjulet går ut fra 28dagers syklus. Hva forholder dere dere til? Det er jo ikke mange dagene forskjell, men likevel litt gøy å følge med å lese om de forskjellige ukene osv :) Akkurat nå tenker jeg det minste, så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg har kommet lenger. De ser det vel ikke før på ul rundt uke 18 uansett? Eller spør legen på første kontroll om sykluslengden og går ut fra det? Forholder du deg til legen og hjulet?? :)

Fortsetter under...

Klok av skade forholder jeg meg til MIN termin denne gangen. For sist ble jeg satt tilbake på UL, og det vil jeg helst slippe denne gangen.. Ifølge legen er jeg 8+6, men ifølge meg er jeg 8+3. Ikke mange dagene, jeg vet, men uansett kjedelig å bli satt tilbake på UL.. Syns jeg da..

Men du forholder deg jo til det du føler er mest riktig for deg. Magefølelsen har mye å si her også..

Ok, ja tror jeg holder meg til min jeg også, nei det er jo ikke mange dagene, men det betyr litt likevel. 7+4 høres jo sååå mye mer ut enn 7+0 synes jeg, det er jo nesten 8. Er så spennende å lese om det forskjellige ukene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...