Saesjentå Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Har en gutt på 15 mnd, og venter i spenning på nr 2! (har passert termin). De fleste lekekameratene til lillegutt er nå beg fullt i barnehage, og vi synes ikke lengre det er like gøy å gå hjemme om dagene, når det bare er babyer, eller større barn vi treffer.. Så bare lurer på hva finer dere på, på dagtid?? Er det noen av dere rundt sandnes-området? Vi vil nok ha det litt travelt med baby akkuratt nå, men det varer jo ikke lenge... Lillegutt har jo behov han også Skulle egentlig være agmamma jeg, men så ble jeg grtavid, da passa ikke det så bra lengre..
_Løvemamma_ Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Hei! Jeg er hjemme med jenta mi på 13 mnd, og i tilleg dagmamma for to jenter på 12 og 14 mnd. Vi koser oss masse! Men jeg hadde nok blitt sprø om det skulle vært bare meg og jenta mi, og hun hadde nok krepert av kjedsomhet Så skjønner godt hve du mener! Vi bor veldig sentralt, så det blir mye turer til byen. Der ser vi på fisker, går på barnemuseum, lekekrok på kjøpesenter, mater fugler, går på kunstutstillinger for barn osv. Men synes det blir vanskelig å være kreativ med uteaktiviteter nå om vineteren! De må jo ha så mye klær på at de ikke klarer å bevege seg, om de skal lek på bakken... Gleder meg til det blir vår Vi bor forøvrig i Stavanger, og det er alltid stas å møte nye barn (og voksene!), om dere vil leke med oss (Og sånn helt på sden så har jeg faktisk ledig plass til et barn på fredager, da den ene jenta har fri på fredager. Om det hadde vært av interesse )
Mammatiljente-09<3 Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Heisann! Her går vi også hjemme, fulltid...har en snuppe på 15 mnd:) Vi går en del i åpen bhg, er på trening flere ganger i uken(sånn at snuppa får treffe andre barn, og mammaen får trent litt)..men blir sånn som dere er ofte større eller mye mindre barn som er hjemme... Vi bor ikke i sandnes men ganske nærme;) så hadde selvfølgelig vert kos å hilse på andre som går hjemme med barn omtrent på samme alder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå