Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt trist og frustrert om dagen. Vil bare bli ferdig med svangerskapet for det er håpløst å fungere med samboer om dagen.. Han er jo så søt og snill, men har ikke forståelse for at jeg ikke er i form. Jeg er 100% sykemeldt fra uke 32 og skal ligge rolig. Jeg kan ikke gjøre stort, men han forstår ikke det og lar stortsett all vasking og rydding være igjen til meg.. han sitter bare på pcn selv om han stadig lover at han ikke skal det. Eks. i dag skal han til noen kompiser han skal være hos i helgen, og uten å spørre meg har han avtalt at jeg kan kjøre de overalt for å ordne alt de trenger til helgen :/ Blir så frustrert av det.. Vil ikke være den sure kjerringa heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ille ut. Er du sykmeldt og skal ligge rolig så er det vel en medisinsk grunn til det, du kan da absolutt ikke kjøre rundt på mannen og kompisene da? Dette kan du nekte å gjøre. Hvorfor skal du kjøre, har ikke han og kompisene lappen?

Og du skal heller ikke ta vaskinga og ryddinga nå. Har han tid til å sitte på pcen så kan han vaske. Du får true med å leie et vaskefirma hvis han ikke stiller opp.. ?

Skrevet

Jo, nå syns jeg godt du kan være "den sure kjerringa". Veldig urettferdig av han å tvinge deg inn i denne situasjonen. Jeg hadde satt meg fullstendig på bakbeina og planta meg fint på sofaen. Dette får han ordne selv!! Vasking og rydding lar du bare være å gjøre, han får vær så god å bruke øynene og se hva som trengs å gjøres! Tenker han våkner når han ikke har mer rent tøy igjen?

Du må ikke være for snill med han, skjønner du vel! :-) Jeg mener det godt, men kanskje du ikke er bestemt nok?

Lykke til! Håper helga di blir ok....

Skrevet

Nei, han har ikke lappen, og ikke kompisene heller. :/ Han skulle bare blitt superglad om jeg leide vaskefirma for da slipper han. Men av prinsipp vil jeg gjerne at han skal gjøre det.

Ja, får prøve å sette ned foten..

Skrevet

Jeg hadde kommet til å eksplodert hvis mannen min hadde oppført seg sånn! Full streik hadde det blitt... Ikke husarbeid, ikke matlaging, dataen hadde garantert fått trusler om å havne ut av vinduet! Og den guttehelgen kunne han ha glemt fullstendig! Jeg hadde ihvertfall ikke løftet en finger for at helgen hans skulle blitt bra. Om jeg hadde gjort noe i huset ville jeg vasket mine egne (og datteren min sine) klær og laget mat kun til meg og datteren min. Han skulle jaggu fått klare seg selv!

Nei, vet du hva? Jeg ville pakket med meg litt klær og reist til mammaen min jeg! Så kunne han få sitte der uten klær og uten sjåfør helt til han klarte å innse at han oppførte seg som en komplett idiot!

Sett ned foten og krev å få den respekten og hjelpen du fortjener! Makan til oppførsel fra en pappa-to-be er ikke akseptabel rett og slett...

Skrevet

Nei vet du meg hva!!!

Han tar jo alt dette for gitt....

Det er en grunn til hvorfor du er sykemeldt enkelt å greit...

Ikke f........... om jeg hadde kjørt på han, er ikke din plikt i å steppe opp til hver en avtale han legger, der får han sanneli ordne seg selv!!!

Å man er ikke sur kjerring fordi om man setter ned foten en gang i blant..

Signerer Trollmor litt her jeg med full streik å en data som hadde havna en viss plass!!!

Jeg hadde formeli blitt fly forbanna....

Skrevet

Bra det ikke bare er meg. Skal sette ned foten når han kommer hjem..

Skulle så gjerne dratt til mamma ja og blitt der til fødsel, men desverre gikk hun bort i november. Som også gjør alt litt tøffere psykisk.

Har fått løfte om at hvis han sitter på dataen kommende 3 dagene så får jeg lov å ta kablene til pcn å gjemme de. Gleder meg til å gjemme de for å si det sånn ;D

Takk for støtte jenter, trodde det var jeg som var kravstor.

Skrevet

Så trist med mammaen din da! Føler med deg... Men du skal vite at du så absolutt ikke er kravstor! Du får riste den fillefanten og hilse fra meg og si at hvis han ikke tar seg sammen, så kommer jeg med trekjevla og gir han en real omgang =P Og man skal ikke tulle med fødeklare kvinnfolk! =D

Skrevet

Jeg hadde bare tatt en kopi av sykeemeldinga jeg, og gått og gitt han den. Også hadde jeg gått og satt meg i sofaen og bredd overmeg et teppe..........

Skrevet

herregud sier nå bare jeg...jeg hadde ikke orket være med en sånn "mann"...

Skrevet

Ta han med på neste kontroll så kan han få litt mer informasjon rundt dette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...