Gå til innhold

Andre utålmodige der ute..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag uke 20 og synes tiden går så utroolig sakte! Føler meg helt klar nå jeg! 20 hele lange uker igjen, stønn....skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge! Jobber jo fullt, men er fryktelig uinspirert på jobb, før var det gøy på jobb, nå bare drømmer jeg om baby... Sukk.. Andre som har det på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp er 20+2 selv..og synes det er lenge til det kommer baby..har en 3 åring gutt og skal få ei jente denne gangen så er ekstra spent på lille prinsessen....har begynt med å lage ting selv til babyen nå...så tiden går fortere +jobber oxo.. baby booties og helsetepper har jeg begynt med....prøv noe sånt hvis du er flink med fingere kanskje??

Skrevet

Jeg er bare 13+3 og synes tia går sååååååååååååå sakte.... Er sykemeldt 40% men synes denne siste uka har flydd avsted heldigvis så håper d fortsetter sånn! Jeg prøver å fokusere på småting som første besøk til jm 1.feb, ul 3.mars og sånn... Har en liten gutt på 21 mnd så han krever jo sitt også. Men ja, synes tia går veldig seint!!

Skrevet

Synes tiden går fort. Første trimester gikk sååå sakte for jeg var skam dårlig og lå og ventet på å komme over til 2 trimester. Nå er jeg plutselig 20 uker på vei :D Husk at våren går veldig fort, er mye som skjer på våren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...