Gå til innhold

Ny jobb!!! og gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått arbeidsledig en stund nå, men på onsdag fikk jeg nyheten om at jeg fikk en jobb jeg var på intervju hos forrige fredag! JIPPI!!! Utrolig deilig å slippe å bekymre meg over dette lenger.

Men en annen ting som skulle skje på onsdag var at mensen skulle komme. I dag er det fredag, og fremdeles ikke mensen. Har litt ømme pupper, vondt i magen, kjenner ut som om jeg har hold/sting i siden, stiv i korsryggen, små kvalm, trøtt... Tok en test i går, men den var negativ.

Passer VELDIG dårlig å bli gravid nå, selv om jeg ønsker meg veldig å være gravid, men hva skal jeg gjøre ang den nye jobben? Og er jeg virkelig gravid? Har lurt meg selv til å finne MANGE symptomer tidligere, uten at jeg har vært gravid, så kanskje jeg tror for mye denna gangen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tor ikke du skal bekymre deg for det. Er du gravid så må jo arbeidsgiver godta det. Det er jo vanlig at vi kvinner får barn når vi er fra 20 år og oppover til 40. :-) Blir spennende å se da om du er gravid :-)

Skrevet

Veldig skuffa, men samtidig litt letta, mensen kom i går allikevel! Ønsker meg VELDIG å bli gravid, sluttet på pillen i august i fjor, men ingenting ennå. Men synes samtidig det var litt greit at det ikke skjedde nå, kan godt jobbe noen mnd før jeg blir gravid! :D

VI får se hva som skjer videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...