Gå til innhold

Spørsmål ang. fødsel og revning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Min" jordmor ba meg også vente med å presse noen ganger underveis,nøyaktig når husker jeg ikke.

Og kunne fortelle dagen etterpå at hun hadde gangsperre i overarmen av å holde igjen for å hindre revning,samtidig som hun prøvde å få rotert babyen som satt bom fast i åpningen.

Men ang dette med at de sier "bare et par pyntesting"- skikkelig irriterende.

jeg ble klippet-på kryss og tvers siden babyen satt fast. De klipte hele 4 ganger. (kunne samboer fortelle noen dager senere,jeg hadde bare fått med meg det første klippet og trodde det ble med det)

Og da jeg etter 25 minutters sying spurte hvor mange sting det BLE egentlig,fikk jeg bare til svar " bare et par pyntesting".

Sa at det tok da veldig lang tid på bare et par sting,og svaret som følger da var " ja,det er jo litt komplisert å komme til overalt her nede,og det skal jo se pent ut etterpå også."

Ikke aaaner jeg hvor mange sting jeg hadde totalt,spurte igjen på jordmorsamtalen dagen etter-uten hell.

Men det var iallefall mer enn et par. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER fryktelig irriterende. Jeg så for meg kanskje 5 eller noe i den gården. Men samboer kunne fortelle meg at han telte 30 stk, og at da hadde hun allerede holdt på i 5 minutter. Helt utrolig, pyntesting faktisk..!

Lurer på om de bare dropper å si det for å ikke skremme vettet av en?

Men jeg lurte iallefall bare på det, egentlig for at nå kunne jeg endelig få et tidsperspektiv på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...