Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ender alltid med hyl og skrik, til tross for flere treningsøkter hver dag. Noen tips? Går det seg til etter hvert? Føler at "alle andre" babyer kan det når de er ca 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ender med hyl og skrik"? Vel - da det ble hyl og skrik tok jeg det som tegnet på at det var på tide å snu tilbake til ryggen igjen fordi hun var lei :D Så eh, ja, det endte alltid med hyl og skrik her også. De blir sterkere og mer vant etterhvert, hvor lenge det er varierer fra barn til barn samt hvor lenge de orker/liker å ligge på magen.

Skrevet

Jeg har et par tips som hjalp på lille snuppa her hjemme. For det første kan det være lurt å legge seg sammen med de ansikt mot ansikt. Slik at du også ligger på magen foran mini. Da kan du prate og tulle litt.

Et annet tips er å sette babygymmen et stykke foran mini og dytte i gang de lekene som er der. Da ble i hvert fall vesla her veldig interessert i å ligge og titte på den :)

Skrevet

Et tips til : Legg en tynn babypute eller lignende under brystet til baby når h*n ligger på magen.. det hjalp mye her. Etter et par dager med pute under brystet, var det helt greit å ligge på magen selv. Og merket han blei sterkere og sterkere for hver dag. Og kunne ligge lengre og lengre på magen av gangen :)

Skrevet

Jeg skjønner jo at det er tegnet på at det er på tide å snu, men hun klarer ikke å ligge mer enn 2-3 minutter av gangen før hun hylskriker. Synes det blir for kort. Men hun blir nok sterkere etter hvert.

Skrevet

Takk for tipsene. Det var lurt å legge pute under, føler at det fungerte litt bedre i dag:-) Nå har vi også fått henvisning til fysioterapeut, HS mente at babyen min var sen i utviklingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...