skiberta Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Hvis noen trenger noe aktuell underholdning: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/704370/
Nea og juniors mamma Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Aktuell underholdning?? ADVARSEL, om flere er like labil i følelsene som meg så akte dere for å se den ;D Har brukt opp en pakke kleenex og tårene renner fremdeles, phu....fin var den uansett Tøft å være på overtid sier jeg bare.
Kissi78 Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Utrolig kjekk å se, har akkurat sittet å sett den nå Skulle vært flere slike på nett )
marsve Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Den kikka jeg på å! Ellers ligger jo alle seriene av jordmødrene ute på nrk
skiberta Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2011 Hehehe, ja hvis man er i det emosjonelle hjørnet kan det være greit å ha Kleenexen klar. Syntes det i hvertfall var rørende med hun som fødte hjemme i oppblåstbart fødebasseng! Har sett alle episodene av jordmødrene på NRK også, da hender det jeg strigråter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå