2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Ja her går jo det i minimalt med søvn nattestid.. Nesten så jeg snart ikke gidder å gå å legge meg lenger... Jeg har vel fire store dunputer som jeg støtter meg opp i senga, attpåtil en enkeldundyne som brukes til "hodepute". Føler jeg nesten sitter og ligger, men det er den mest komfortable stillingen for tiden. På ryggen går det ikke an å ligge, da får man ikke puste/blir kvalm pga vena cava, ligge på sidene går jo greit, men føler jeg "klistrer" lillemann i magen hehe noe jeg ikke gjør men det kjennes slik ut... Så var det denne overaktive blæra da som skal tømmes hver time/andre time.. Så var det de vonde mensmurringene og maseriene... Jeg har vært litt engstelig med tanke på fødsel (for selv om disse to andre fødslene gikk veldig raskt og "etter boka") for man tenker jo på hva som kan skje, og hva med de hjemme osv. osv... Men kjenner redselen min til fødsel begynner å endre seg nå.. men det er vel slik det skal være.. hehe mest mulig vondter og mest mulig ubehag, slik at når man faktisk begynner å kjenne tegn til fødsel så gleder man seg og nesten slik man jubler... endelig i mål!! Hvordan er det med dere?? bare fryd og gammen enda med magen eller begynner dere å bli tunge i kroppen?? her er det maks 4-5 uker igjen.. *gledermeg* ! rier,10 cm åpning og pressrier: velkommen skal dere være!
2tettebabyer Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 så kjedelig at du sover så dårlig :-( jeg sover skikkelig bra til at jeg er 39 uker på søndag :-) skjønner det ikke selv, de fleste nettene så har jeg ikke vondt i ryggen heller, men av og til opplever jeg netter der bekken totalt låser seg, men jeg sover mellom slagene (altså tissepausene) fordeom :-) i natt hadde jeg mensmurringer der magen strammet godt i takene og tenkte det kunne være starten på noe, men ble lurt for da jeg våknet i dag mårres var alt som før :-) så jeg sovna selv med vondter... hmmm :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Sover svært dårlig selv, og har 6 uker til termin. Dette blir tungt. Har vondt i ryggen, halsbrann, tisser x fler og sover ellers svært lett...våkner av ingenting og selvsagt HVER sabla gang jeg må snu meg....BAH!!!!! Dagens syting herved over;)
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2011 så godt du får sove da;) jeg tror det vil stabilisere seg med meg om en uke eller to. har gjort det de andre gangene. Men sover veldig godt ett par timer på dagtid på sofaen da etter ungene er levert i bhg ;o)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Sover veldig oppstykket og tar det igjen på dagtid. Gleder meg til lillen kommer så jeg har noe å gjøre når jeg er våken! Ellers var det veldig deilig å gå ut i permisjon nå, så man slipper ligge å stresse for at man ikke får sovne på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå