Glow2011 Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Er det trygt å bruke paracet og nesespray? Glemte også å spørre på klinikken om jeg kunne bruke min allergi nesespray som vanlig. Det står selvfølgelig i bruksanvisningen at man må kontakte lege ved graviditet (og jeg håper jo at jeg er det og skal vel leve som det nå) Har ringt klinikken i morges, men de har enda ikke ringt opp igjen. Så nå ligger jeg her med rennende nese, rødmussen i kinnene og nyser og nyser.....
oktober jente ventes :) Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 hei hei hvordan går det med deg? jeg er i samme situasjon, så jeg fikk beskjed om å kunne ta paracet inntil max dose som er 3 g i døgnet, må ikke overstige det. det har vert forferdelig, høy feber å brukt opp kvoten min for dag så la jeg meg på sengen med en kald klut på pannen. utrolig så godt det gjorde. prøv det. har og tatt litt nesespray på kveldene for å sove står at det ikke er skadelig dersom en ikke ovegår max doseringen. go bedring jeg er vertfall på bedringens vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå