Gurine og gulla Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Skulle til tannlegen i dag, å tenkte jeg kanskje måtte ta en test på forhånd, i tillfelle jeg skulle ta røntgen, og det er vel ikke så bra å ta når en er gravid? så tok en test, og testet positivt i dag, på dag 12 i cyklus. Jippi. Er så kjempe glad. Håper dere kommer etter alle sammen nå Sender masse masse baby støv til dere alle ********************************************************************************************************************************************************************
Glow2011 Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Så fantastisk, gratulerer så mye! :-) Håper å følge etter om en drøy uke...
Lis@mor Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 GRATULERER:-) Ønsker deg lykke til med den voksende magen. Håper det er smittsomt .-)
Gurine og gulla Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk for gratulasjoner. Ja det føles fantastisk. denne gangen her skal det ikke enda i SA. Lykke til alle sammen:)
shalin Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Gratulerer så masse:-) er så godt å høre positive historier i disse prøve og ventetider!!
Familiedrømmen Skrevet 21. januar 2011 #8 Skrevet 21. januar 2011 Gratulerer så mye... håper han/hun vokser seg frisk og rask... så utrolig koselig å høre om de som lykkes... !!
mipmip Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Gratulerer så mye!!!!! Jeg følger etter nå, jeg testet positivt i dag! :-) Snakkes på 1. trimester :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå