Gå til innhold

Natusan dritt-ammeinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

tips til dere; ikke kjøp natusan ammeinnlegg, de er "hårete" og setter seg fast i nippelen etter amming :( blir veldig sårt og vondt. så jg holder meg til avent sine (kjøpt på apoteket). har ikke prøvd noen andre typer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne. Har prøvd de fleste typer, og Natusan er de verste jeg har brukt.

Skrevet

jepp! Natusan sine er ELENDIGE!

De absolutt beste jeg har brukt (gjennon 2 ammeperioder) er Chicco sine :) De er fantastiske :)

Skrevet

Alternativt klipp opp noe stoff, f.eks en gulpeklut, og legg innerst. Det var tipset jordmor gav meg sist jeg var på barsel! Selv om jeg må si meg enig i at natusan sine ammeinnlegg ikke holder så godt sånn generellt...er nok bedre å bruke dem etterhvert når melkeproduksjonen har stabilisert seg og man ikke lekker så mye!

Skrevet

Jeg fant Avent sine på tilbud (30%) på apoteket i går. Bare til orientering :-)

Skrevet

Chicco sine har jeg brukt når jeg ammet mine to forrige, og kommer til å bruke de denne gangen her også. Helt supre, og hvert enkelt ammeinnlegg er "innpakket" slik at man kan pakke det ned i vesker/toalettvesker etc uten å tenke på at de skal skitnes til. Sugeevnen er helt fantastisk (tror det er noe gele e.l. inni de), og aldri blitt sår av de! Anbefales på det sterkeste :))

Skrevet

Ja Natusan burde holdt seg for gode til å i det hele tatt selge noe så elendig som de ammeinnleggene !!!

Avent sine og Chicco sine er veldig bra men de er jo litt dyre, så visst man vil ha et alternativ som ihvertfall ikke er så dyrt men er ok så prøv Libero sine, de får man jo på matbutikken også.

Skrevet

vel IVF-mammaer *venter nr.2og3* , jeg er helt enig med deg i at det finnes mange gode alternativ! Bambus og ull er kjempebra, MEN i begynnelsen av begge ammeperiodene så hadde jeg myyyye lekasje, og da hjalp de desverre lite... måtte da bruke engangsinnlegg og skifte ofte.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...