Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger innspill fra dere..klarer ikke å bestemmme meg for hvilket stellebord jeg skal velge..

På badet vårt kommer stellebordet til å måtte stå fritt, altså ikke i tilknytning til noen benk eller lignende, derfor har jeg tenkt at det muligens hadde vært smart med et stellebord som har litt oppbevaringsplass på siden av selve stellematten slik at vi har plass til litt stellesaker og utstyr som er kjekt å ha for hånden. Så kom jeg over et på Ikea i går, det heter visst Hemnes kommode og man får kjøpt på en stellebord topp som er ganske bred, tror det var 84 cm..der har man jo plass til noen kurver e.l ved siden av stellematten..men vet ikke om jeg ble så imponert over kvaliteten, virket liksom litt "lealaust" om dere skjønner. Noen med erfaringer med dette stellebordet?

Var også innom på Barnas Hus og der hadde de et som heter Troll Sofie, det så veldig kjekt ut med en liten hylle på siden og muligheter for å henge på noen kurver til ting og tang på andre siden..bakdelen med dette er vel kanskje at det hadde kun en skuff og åpne hyller underst slik at klær og bleier osv blir liggende fremme..men det er vel kanskje ikke noe problem? Erfraringer?

I tillegg så hadde de på Barnas Hus en ganske stor kommode (husker ikke navnet..) hvor det på toppen var plass til stellematte og itillegg var det en liten benk ved siden av, under var det to skuffer og to åpne hyller..dettte var kanskje det jeg like best, men det var også det dyreste..

Så nå vet jeg slett ikke hav jeg skal velge..:/ Trenger innspill!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...