Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #26 Skrevet 21. januar 2011 Så tåpelig. Har opplevd at sesongklær er blitt for små ganske kjapt. Har nå aldri fått telefon hjem om noe slikt. Våre barnehager har og alltid låneklær om noe mangler. Har noen glemt så slipper de å kjøre hjem der og da. En utøver service i alle yrker!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #27 Skrevet 21. januar 2011 Hva med å henge en lapp på plassen eller i matboksen? Det er vår praksis. Ringer da ikke uten at det er noe svært viktig!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #28 Skrevet 21. januar 2011 Hør, DU tolker det dithen at ped.lederen _hørtes_ veldig irritert ut, akkurat som om dere ikke bryr dere om datteren deres eller noe i den dur. Det betyr ikke at hun faktisk var irritert og mener at dere ikke bryr dere om datteren deres eller noe i den duren.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2011 #29 Skrevet 21. januar 2011 Sist jeg kjøpte Gore-tex-sko fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte bruke ren ull i dem da det ødela et eller annet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå