Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 21. januar 2011 #1 Skrevet 21. januar 2011 Stakkars lille (og stakkars mor:P). Han skrek i nesten en time etterpå før han sovnet og sov i tre timer. Så våknet han og skrek i to timer. Deretter sov han i fem timer og i det jeg skulle legge meg så våknet han. Skrek i tre timer, sov en halvtime, skrek en halvtime, sov i to timer, våknet for mat og sovnet igjen. Han fikk to paracet i går (med mange timers mellomrom), men likevel så hadde han så vondt, stakkars. Men her sitter jeg våken, for lille har storesøsken som trenger tilsyn. Å gurimeg så trøtt jeg er! Håper han sover i dag så jeg kan få meg en dupp mens de store er ute av huset :/. Hvordan reagerte din baby på 5 mnd-vaksinen?
Ennai Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Ser vi var fryktelig heldig. Lillegutt fikk sprøyta si på tirsdag og han hyla som bare det når han så helsesøstera som satte sprøyta, men var halvveis fornøyd når hun ikke var der. Han kjente henne igjen så det ut som Har ikke fått noen form forreaksjon ellers, hverken på 3 mnd eller 5 mnd sprøyta Kanskje ikke det du ville høre men
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hehe, han ble slapp av 3-mnd vaksina og siden det er samme på 5 mnd så trodde jeg han ville reagere sånn. Men så feil kan man ta! Jaja, han er blid igjen i dag heldigvis
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Jeg føler med deg stakkar!! Min lille fikk også 5 mnd vaksinen i går... Gråt i 3 kvarter før han sovnet etterpå, sov i 2 timer og utilpass resten av dagen! Da han la seg, gråt han nesten en time.. Sov noen timer, fikk pupp, sovnet igjen og har vært grinete natten igjennom.. Litt lett feber i dag og sutrete... Ikke moro for hverken baby eller mor som må bysse,synge og trøste... Men vi holder ut )) I morgen kan det bli mye bedre ) God helg!!!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Min fikk feber. Han skrek lenge etter vaksina, men sovnet i bilen på vei hjem. Han var blid og i fin form da vi la han. Og han sov faktisk HELE natta for første gang etter at han hadde tatt vaksina! :-) Uten et eneste smokkemist og amming! Yuuhuu! :-) Jeg klarte faktisk å sove hele natten selv for første gang på 5,5 mnd og våknet opp med gigantiske bryster! Hehe.. Han nattavvente seg selv etter dette. Det viste seg at han hadde svak feber og han sov to lange lurer på 2,5 time dagen etterpå. Det var ikke så morsomt da, men det så jo ikke ut til at han hadde vondt. Han hadde ikke noe reaksjon på 3mnd vaksina, annet enn at han skrek i en time etterpå.. Sovnet i bilen på vei hjem da og våknet med et stort smil hjemme! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå