Gå til innhold

Hadde ALDRI trodd det!!:( overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg på overtid.. det er så ekstremt lite forventet.. Alle har sagt hele sv.skapet at jeg kom til å føde før tiden, så jeg hadde innstilt meg på det.. MEN nå er jeg altså her en dag over tiden, ikke en kynner i sikte, hodet ikke festet, ingen slimpropp, ingen åpning og ingen modning... Eneste jeg har er kraftig bekkenløsning som blir verre for hver dag.. I dag måtte jeg ty til tårene.. dette er ikke gøy.. vil ha ut jenta mi nå.. Liker dårlig tanken på overtid for hennes del også, har hørt så mange skrekkhistorier, selv om jeg vet at det som oftest går bra..

Måtte bare få syte litt jenter, helt sikkert andre i min situasjon så forstår hvor ekstremt frustrerende det er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, veldig!! jeg ble spådd nyttårsbarn sist (måneskiftet des/jan og var så sikker på at prinsessa skulle melde sin ankomst da :-) men NEIDA, det lot seg skikkelig vente på og hun kom ikke før en MÅNED etterpå i skiftet mellom jan og februar :-( det var en laaang mnd det.

denne gangen var jeg fast bestemt på at jeg kom til å gå over tiden, og at jeg ikke skulle bli utolmodig,... men denne gangen har lege på sykehuset og jordmor gitt forhåpninger med å si at jeg kan føde når som helst for jeg er klar. 2 cm åpning og moden, men det eneste jeg sitter med et mensmurringer og noen uregelmessige tak som bare forstyrrer nattesøvnen....

du får ha lykke til og håper at du slipper å gå så mange dagene over!!! :-)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, gikk selv 10 dager over med nr.2... Men prøv å kos deg de dagene du går over... Ta deg gode varme dusjer så du får hvilt bekkenet ditt og krev litt oppvarting ;) Gjerne en go fotmasasje eller hodebunnsmasasje som får deg til å slappe helt av :)

Nyt dagene som kommer og plei deg og ditt, for du får snart mer enn nok å henge fingrene i ;)

Babyen kommer når både du og den er klar ;)

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg er 3 dager på overtid.. Klar som et egg for å få ut ungen!

Mannen min lurte på om man kunne få tak i modningstabletter på svartebørsen.. Men det tror jeg neppe..

Forrige gang gikk jeg 16 dager etter termin.. Så denn egangen er jeg fullt innstilt på å måtte bli satt igang. Har gått 2 ganger til akupunktør. Og skal dit idag også for enda en igangsettelse..

Merker at livmoren trekker seg sammen når jeg ligger der, men gir seg etter en times tid..

Føler meg veldig heldig da. Hodet er festet (det var det ikke forrige gang) og dermed er bekkenløsningen blitt betraktelig bedre. Og jeg kommer til å bli satt igang 10 dager etter termin denne gangen..

Forstår din bekymring! Men så lenge du kjenner bevegelser og liv og selv ikke føler noe er galt, så går det nok godt. Ville innstilt meg mentalt på å måtte bli satt igang på sykehuset, så kan du jo heller bli positivt overrasket?

Lykke til med det forestående!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...