Cici89 Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 hei, jeg er en jente på 21 år... og lurer på en ting.. Jeg var for ca et år siden i et forhold med en kar på 22, vi var i lag i ca to år og prøvde i et år på å få barn, men dette gikk ikke. Vi prøvde det meste og jeg fulgte nøye med på "tappen min". Noe av grunnen til at jeg kanskje ikke ble gravid kan ha noe med hans "helse" å gjøre... Nå har jeg derimot blitt i lag med en ny gutt på 18 år. Jeg gikk på p-piller en liten stund i starten av forholdet, men jeg blir så utrolig dårlig av dem, så vi tok en besluttning om at jeg skulle slutte på de og at vi heller skulle være forsiktige.. Det gikk jo ikke så bra... Tappen min har aldri vært bakover bøyd.. og jeg har kjent mye på den så føler at jeg kjenner den godt. Jeg sluttet på p-pilla for ca en mnd siden, og det er ca 6 dager til jeg skal ha mens, Plutselig i går da jeg kjente på tappen hadde den bøyd seg helt bakover og var lukket, myk på utsiden og hard på innsiden. har aldri opplevd dette før. kan det være et tidlig tegn på at jeg er gravid eller er dette bare kjempe tåpelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå