Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har sett magen "hoppe" litt når fosteret sparker, så tidlig som i 19.uke? (førstegangsgravid). Visste ikke at det skulle være mulig så tidlig...begynner å lure å om det er noe annet jeg kjenner, men hva skulle nå det være? Kjenner dere livmoren tydelig såpass tidlig? tror jeg gjør det..Var til UL i går og iflg jordmor så alt normalt ut der.

Oj som man tenker og bekymrer seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har ikke sett magen hoppe, men i går kjente jeg for første gang sparkene på utsiden av magen (jeg bare kjente med hånda, jeg så ikke om jeg også kunne se sparkene) Kjente sparkene tydelig rundt navlen. :-)

Jeg kjente liv for første gang innvendig da jeg var 17+0. Nå er jeg 19+3.

Skrevet

Jeg har kjent spark tydelig siden uke 17, nå i slutten av uke 19 er gutten min helt bajas, lett og se spark og bevegelser utenpå :)

Skrevet

Jeg er i uke 18 og har begynt å få kynnere og da kjenner jeg tydelig hvor livmoren er. Blir en som en hard ball...:)

Skrevet

Hei! :-)

Jeg har iallefall i mine 3 siste svangerskap sett babyen sparke utenpå fra uke 18+.

Nå kan det jo ha med at jeg er fleregangsfødende og livmor har vært strekt noen ganger, og at jeg har hatt morkaken på siden og nå på bakre vegg + i utgangen over livmormunnen.

Ellers har jeg ikke noe fett på magen ifølge jordmor som også gjør det lettere å både se og kjenne spark utenpå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...