Gå til innhold

Neeeeeeeiii

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Så mange det var som hadde skrevet til meg :) Kjempekoselig at dere tenker på meg.

Dessverre var det SA,kroppen tok bare tid på å komme skikkelig igang,søndagskveld kom det klumper (æsj) og har økt med blod. På tidlig UL igår så var det ikke mye igjen,og det var det som jeg tenkte igrunn...

Jeg fikk han til å se nøye på meg innvendig,og det eneste han fant da,var noen cyster,men det var ikke så mye at det tilsa PCO (eller hva enn det heter).

Men han virket positiv til at vi hadde klart det på egenhånd,så nå fatter jeg godt mot,og venter på å begynne som prøver igjen snart.

Vi er kommet over sjokket,og ser litt positivt på at vi faktisk var gravide,og vi må jo greie det igjen?

Litt vemodig og være på 1 trimester nå , og det at jeg måtte fjerne termindatoen her inne :/

Etter undersøkelsen igår,sved jeg av masse penger,kjøpte masse på salg :) Hjalp litt på det da... Men på vei hjem fikk jeg mer smerter og da tror jeg mye av det lille som var igjen kom ut...

Jeg håper vi skal greie det,og jeg skal prøve å lese meg opp litt på cyster,om dette kan være ett hinder for oss...

Jeg er veldig lei meg for at det ikke gikk,men håper jeg kan komme tilbake her etterhvert. Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å vente 1 mens,var bare å kjøre på som han sa...

Så det skal jeg gjøre :)

Tusen takk igjen for all støtte disse dagene,og unner dere alle sammen den voksende magen.

Jeg hopper grasiøst tilbake på BliGravid jeg,men tror jeg ikke skal være så aktiv som før...

Klem...

Fortsetter under...

Vil bare si at jeg beundrer din positive innstilling...har som mange andre fulgt med og vært spent på hvordan dette gikk. Har selv hatt en SA, det var etter grav i 1 pp og bare i 6 uke så det er peanuts i sammenlikning til deg. kan tenke meg følelsene du må ha.

Når jeg leser det du skriver tenker jeg at du er en skikkelig fighter :). Er bare helt utrolig hvordan du klarer å se det positive ! Ikke at det ikke er mye positivt men at du klarer å se det og fokusere på det synes jeg er kjempefint! Jeg er helt sikker på at det går bra til slutt for deg :). Med en sånn holdning og evne til positiv tenking er det ikke noe som kan stoppe deg og din samboer!

Masse klemmer til deg :)

Så kjipt... Ble trist på deres vegne nå! Men ønsker dere masse lykke til videre! :) Digger instillingen din! Nå vet du at du kan bli gravid, og kan bare slappe av og kose deg med prøvingen! Ü

Så håper jeg du snart kan hoppe tilbake til 1.trimester igjen!

Stor god klem

Så flott innstilling du har!!

Du har blitt gravid en gang, og du blir det igjen. Nå vet du jo at det går :-)

Kanskje det til og meg kommer mye fortere enn du tror.

Masse lykke til videre og ta vare på deg selv i dagene framover nå.

God klem

Annonse

Nå ble jeg så lei meg på dine vegne...så utrolig trist:(

Anbefaler deg å få tatt mer utredning så dere slipper å vente så lenge på neste spire.... Jeg er utrolig glad at vi tok utredning, for da får man ofte svar på ting. Heldigvis greide dere det på egenhånd og da er det virkelig godt håp!!

Vil gi deg en stor trøsteklem å si at jeg tenker på deg! Håper å se deg her inne som gravid snart igjen!!

huffda, det va jo synd... hadde samme symtoma som du,å jeg mista på fredag, men jeg kan nu trøste dæ med å si at æ hadde cyste under helle svangerskape med nr 2. har 3 jenter.. vil ha en gutt nu. så vi ska nu prøve på nytt, når æ nu e ferdig med den blødninga... så kanskje vi lykkes i gjen.. men som sakt så e det ikke så farlig med cyste under graviditet..

håpe virkelig dere får det til... lykketil..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...