*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Hei. Jeg har bestillt time til utskrapning. Lurer på hvordan det foregår? Jeg blei gravid i mai,og har enda ikke blitt kvitt hcg. Den ligger fremdeles på 90....Har mistet tolmodigheten min nå,så fant ut at dette er det eneste rette nå!!! Det er min egen feil at jeg har gått så lenge som jeg har,for jeg har skrekk for narkose!! Off. Alt det vi må igjennom. Håper på å starte opp igjen med nytt forsøk i mars/april. Har fremdeles 5 egg på frys Håper på svar.
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Utskrapning gjør ikke vondt- siden du er i narkose. Jeg hadde en i 2008, og kjente ikke noen ting. Var like fin rett etter på også. Det du skal passe på er at du overholder regelen om å avstå fra samleie i 2 uker etterpå. Det gjorde ikke jeg, og fikk en kraftig infeksjon. Mest sansynlig derfor jeg har tette eggledere nå. Men som sagt, ikke vondt- så ikke noe å grue seg til. Lykke til, og lykke til med neste forsøk
Lis@mor Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Hei, Jeg hadde en utskrapning etter en missed abortion for 8 år siden. Jeg fikk da tilbud om å utføre utskrapningen uten narkose. Jeg ble godt bedøvet og fikk en beroligende/avslappende medisin. Jeg kan ikke huske at det gjorde særlig vondt. Du kan jo sjekke på sykehuset om det kan være en mulighet. Ønsker deg lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå